2021-03-12 15:07:17

Putovanje kroz godišnja doba - zima 2020.

Nastavljamo naše putovanje kroz godišnja doba izabranih aktivnosti engleskog jezika u našoj školi. Na redu je zima 2020. smiley

 

Zima 2020.

(Druga stanica)

Kratko nakon sv. Nikole, učenice/učenici 4.C, 5.C, 5.E, 7.A, 7.B, 7.C, 7.D pokušavali su rješavati Božićne zagonetke u mini-projektu ''Christmas picture puzzles guessing & writing'' a viši razredi u on-line okruženju i korištenje zajedničkog chata Teams (5. razredi) te Assignments, Teams (7. razredi) za predavanje svojih odgovora.

Svaki razred imao je za zadatak odgonetnuti i zapisati rečenicom na engleskom jeziku što predstavljaju ''isječci'' slika.

Možete li i Vi prepoznati/pretpostaviti što je na slikama?

1) 4.C X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: Girl-Elf-Coloring-Page@cool2bKids)

 

2) 5.E X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: Santa in sleigh with Elf @pinterest)

3) 5.C X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: Elves and Santa Coloring Pages Christmas@getcoloringpages)

 

4) 7.A X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: christmas-tree-coloring-pages-16@printablecoloringpages)

5) 7.B X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: ChristmasElvesColoringPages@coloringhome)

6) 7.C X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: Elves2ChristmasOnlineColoringPagers@thecolorcom)

7) 7.D X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: coloring-santa-claus-christmas-and-an-elf@justcolornet)

Još jednom čestitamo svim sudionicima i pobjednicima/pobjednicama zagonetki i rješenjima koja su bila ''najbliža'' (i najtočnija) punoj slici. Simbolične nagrade svim sudionicima osigurao je Darko Kovač, ravnatelj škole.

Participants

Winners

7.A: 0/15

7.B: 5/15

7.C: 7/20

7.D: 3/19

TEAMS (Assignments)

1. Luka Funtak

1. Niko Merćep

1. Sara Mikulić

5.C: 0/20

5.E: 1/12    

TEAMS (class chat)

1. Ana Kuhar

4.C: 16/20

1. Leona Smolčić

2. Eva Vinković

3. Dorotea Sušić

Total number of participants: 32

 

 

         

Odgojno-obrazovni ishodi ovog mini-projekta:

4. razred

B. Međukulturna komunikacijska kompetencija

OŠ (1) EJ B.4.1. Potkrepljuje osnovne činjenice o zemljama ciljnoga jezika konkretnim primjerima i prepoznaje međukulturne podudarnosti.

– navodi i imenuje specifične navike i aktivnosti iz svakodnevnoga života kultura zemalja ciljnoga jezika u poznatome kontekstu

– izdvaja obilježja zemalja ciljnoga jezika koja su slična ili istovjetna onima u vlastitoj kulturi

– iz raznih multimedijalnih izvora pronalazi činjenice o zemljama ciljnoga jezika

C. Samostalnost u ovladavanju jezikom

OŠ (1) EJ C.4.1. Prilagođava najosnovnije kognitivne strategije učenja jezika različitim zadatcima.

– stavlja nove riječi i izraze u kontekst radi lakšega zapamćivanja

– uočava uzorke u poznatim jezičnim izrazima i strukturama i kombinira ih na nov način

– povezuje naučeno s novim sadržajima

5. razred

B. Međukulturna komunikacijska kompetencija

OŠ (1) EJ B.5.1. Primjenjuje osnovna znanja o zemljama ciljanoga jezika unutar vlastite kulture

– sudjeluje u obilježavanju i obilježava posebne datume i dane koji nisu uobičajeni za vlastitu kulturu (npr. godišnjice rođenja i smrti značajnih osoba, obljetnice važnih događaja i sl.)

– u vlastiti izričaj uključuje jezične i kulturne sadržaje (npr. zagonetke)

OŠ (1) EJ C.5.1. Uočava i koristi se osnovnim kognitivnim strategijama učenja jezika.

– zapisuje ključne riječi i koncepte u skraćenome obliku

C. Samostalnost u ovladavanju jezikom

OŠ (1) EJ C.5.4. Izabire i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izražavanja pri stvaranju različitih kratkih i jednostavnih tekstova poznatih sadržaja.

– rješava jezične zagonetke

OŠ (1) EJ C.5.6. Tumači osnovne informacije iz različitih izvora te izvodi kratke prezentacije jednostavnih sadržaja i upotrebljava ih.

– koristi se osnovnim informacijama iz različitih izvora, tumači informacije radi njihova prenošenja i prezentiranja na temelju predloška

7. razred

C. Samostalnost u ovladavanju jezikom                                                                                               OŠ (1) EJ C.7.5. Povezuje osnovne vještine kritičkoga mišljenja i koristi se njima: objašnjava informacije, tumači i procjenjuje svoja i tuđa mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije.

– promišlja temu

– provjerava informacije procjenjujući njihovu aktualnost i svrhovitost u rješavanju problemske situacije

OŠ (1) EJ C.7.4. Prilagođava i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izražavanja u stvaranju različitih vrsta kratkih tekstova poznatih sadržaja.

– kreativno oblikuje različite vrste kratkih tekstova poznatih sadržaja

Pripremila: mgr Anna Maria Popović


Osnovna škola Ivana Kukuljevića Belišće