2021-03-12 15:07:17 Putovanje kroz godišnja doba - zima 2020. Nastavljamo naše putovanje kroz godišnja doba izabranih aktivnosti engleskog jezika u našoj školi. Na redu je zima 2020.
Zima 2020. (Druga stanica) Kratko nakon sv. Nikole, učenice/učenici 4.C, 5.C, 5.E, 7.A, 7.B, 7.C, 7.D pokušavali su rješavati Božićne zagonetke u mini-projektu ''Christmas picture puzzles guessing & writing'' a viši razredi u on-line okruženju i korištenje zajedničkog chata Teams (5. razredi) te Assignments, Teams (7. razredi) za predavanje svojih odgovora. Svaki razred imao je za zadatak odgonetnuti i zapisati rečenicom na engleskom jeziku što predstavljaju ''isječci'' slika. Možete li i Vi prepoznati/pretpostaviti što je na slikama? 1) 4.C X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: Girl-Elf-Coloring-Page@cool2bKids)
2) 5.E X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: Santa in sleigh with Elf @pinterest) 3) 5.C X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: Elves and Santa Coloring Pages Christmas@getcoloringpages)
4) 7.A X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: christmas-tree-coloring-pages-16@printablecoloringpages) 5) 7.B X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: ChristmasElvesColoringPages@coloringhome) 6) 7.C X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: Elves2ChristmasOnlineColoringPagers@thecolorcom) 7) 7.D X-MAS PICTURE PUZZLE (Izvor slike: coloring-santa-claus-christmas-and-an-elf@justcolornet) Još jednom čestitamo svim sudionicima i pobjednicima/pobjednicama zagonetki i rješenjima koja su bila ''najbliža'' (i najtočnija) punoj slici. Simbolične nagrade svim sudionicima osigurao je Darko Kovač, ravnatelj škole. Participants Winners 7.A: 0/15 7.B: 5/15 7.C: 7/20 7.D: 3/19 TEAMS (Assignments) 1. Luka Funtak 1. Niko Merćep 1. Sara Mikulić 5.C: 0/20 5.E: 1/12 TEAMS (class chat) 1. Ana Kuhar 4.C: 16/20 1. Leona Smolčić 2. Eva Vinković 3. Dorotea Sušić Total number of participants: 32
Odgojno-obrazovni ishodi ovog mini-projekta: 4. razred B. Međukulturna komunikacijska kompetencija OŠ (1) EJ B.4.1. Potkrepljuje osnovne činjenice o zemljama ciljnoga jezika konkretnim primjerima i prepoznaje međukulturne podudarnosti. – navodi i imenuje specifične navike i aktivnosti iz svakodnevnoga života kultura zemalja ciljnoga jezika u poznatome kontekstu – izdvaja obilježja zemalja ciljnoga jezika koja su slična ili istovjetna onima u vlastitoj kulturi – iz raznih multimedijalnih izvora pronalazi činjenice o zemljama ciljnoga jezika C. Samostalnost u ovladavanju jezikom OŠ (1) EJ C.4.1. Prilagođava najosnovnije kognitivne strategije učenja jezika različitim zadatcima. – stavlja nove riječi i izraze u kontekst radi lakšega zapamćivanja – uočava uzorke u poznatim jezičnim izrazima i strukturama i kombinira ih na nov način – povezuje naučeno s novim sadržajima 5. razred B. Međukulturna komunikacijska kompetencija OŠ (1) EJ B.5.1. Primjenjuje osnovna znanja o zemljama ciljanoga jezika unutar vlastite kulture – sudjeluje u obilježavanju i obilježava posebne datume i dane koji nisu uobičajeni za vlastitu kulturu (npr. godišnjice rođenja i smrti značajnih osoba, obljetnice važnih događaja i sl.) – u vlastiti izričaj uključuje jezične i kulturne sadržaje (npr. zagonetke) OŠ (1) EJ C.5.1. Uočava i koristi se osnovnim kognitivnim strategijama učenja jezika. – zapisuje ključne riječi i koncepte u skraćenome obliku C. Samostalnost u ovladavanju jezikom OŠ (1) EJ C.5.4. Izabire i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izražavanja pri stvaranju različitih kratkih i jednostavnih tekstova poznatih sadržaja. – rješava jezične zagonetke OŠ (1) EJ C.5.6. Tumači osnovne informacije iz različitih izvora te izvodi kratke prezentacije jednostavnih sadržaja i upotrebljava ih. – koristi se osnovnim informacijama iz različitih izvora, tumači informacije radi njihova prenošenja i prezentiranja na temelju predloška 7. razred C. Samostalnost u ovladavanju jezikom OŠ (1) EJ C.7.5. Povezuje osnovne vještine kritičkoga mišljenja i koristi se njima: objašnjava informacije, tumači i procjenjuje svoja i tuđa mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije. – promišlja temu – provjerava informacije procjenjujući njihovu aktualnost i svrhovitost u rješavanju problemske situacije OŠ (1) EJ C.7.4. Prilagođava i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izražavanja u stvaranju različitih vrsta kratkih tekstova poznatih sadržaja. – kreativno oblikuje različite vrste kratkih tekstova poznatih sadržaja Pripremila: mgr Anna Maria Popović |
Osnovna škola Ivana Kukuljevića Belišće |