2021-03-12 15:24:58 Putovanje kroz godišnja doba - zima/proljeće 2021. Naše putovanje kroz godišnja doba izabranih aktivnosti engleskog jezika ulazi u Novu 2021. Zima 2020./proljeće 2021. (Treća stanica)
Sljedeća zajednička jezična aktivnost (između zime i proljeća) to istraživački rad u parovima i/ili u malim skupinama sedmih razreda (7.A, 7.B, 7.C i 7.D) pod nazivom ''Learning modals with the famous ones'' = ''Učimo modalne glagole uz poznate osobe''. Ovaj mini-projekt imao je dva glavna cilja: istražiti osnovne činjenice o poznatim osobama i potaknuti učenike/učenice na razlikovanje i pravilnu primjenu modalnih glagola koje učenici/učenice sedmih razreda upoznaju tijekom redovne nastave. Svaki razred mogao je izabrati o kojoj od ponuđenih osoba želi i istraživati i kasnije pisati kratak tekst. Razred Izabrane poznate osobe: 7.A Ludwig van Beethoven 7.B
Maria Skłodowska- Curie Nicolaus Copernicus (Nikola Kopernik) 7.C Albert Einstein 7.D Pope St. John Paul II (Papa Sv. Ivan Pavao II)
U ovom projektu iskoristili smo ''lutke'' likova koje je za potrebe EDL 2015 (Europski dan jezika 2015.) i poljsko-njemačke učionice izradila je nastavnica engleskog i njemačkog jezika, Tanja Vučković. Ovi putem želimo se zahvaliti i joj i osoblju škole na pomoći oko montiranja radova, gđa.Jasna Šerek, g. Željki Bošnjak i g. Bruno Bračevac.
Svi razredi-sudionici, nakon postavljanja izložbe radova u glavnom hodniku škole (dostupna još tjedan dana, do 19.03.2021.), uz epidemiološke mjere, došli su na razgledavanje svih radova te čitanje na glas i kratku provjeru razumijevanja uz prijevod svojih rečenica. Nastavilo je slikanje radova, dijeljenja informacija/slika putem Teams-a i zapisivanja bilješki u bilježnici. Vrijeme će pokazati da li taj oblik nastave doprinio je približavanju i boljem razumijevanju modalnih glagola engleskog jezika. Odgojno-obrazovni ishodi ovog mini-projekta:
7. razred A. Komunikacijska jezična kompetencija OŠ (1) EJ A.7.6. Piše kratak strukturiran tekst poznate tematike koristeći se jednostavnim jezičnim strukturama niže razine složenosti i primjenjujući pravopisna pravila. – planira strukturu i sadržaj teksta – koristi se primjerenim kohezivnim sredstvima i odgovarajućim jezičnim strukturama – primjenjuje pravopisna pravila u različitim aktivnostima pisanja – uređuje, tj. ispravlja svoj tekst C. Samostalnost u ovladavanju jezikom OŠ (1) EJ C.7.1. Izabire i primjenjuje osnovne kognitivne strategije učenja jezika primjerene različitim zadatcima. – planira i priprema jezične aktivnosti – primjenjuje jednostavne leksičke i strukturne obrasce/pravila – koristi se kontekstom i prethodnim znanjem radi određivanja značenja i izgovora riječi OŠ (1) EJ C.7.3. Izabire i primjenjuje osnovne društveno-afektivne strategije učenja jezika primjerene različitim zadatcima. – aktivno sluša i uvažava mišljenja drugih – sudjeluje u procesu donošenja odluka u skupini
OŠ (1) EJ C.7.4. Prilagođava i koristi se osnovnim tehnikama kreativnoga izražavanja u stvaranju različitih vrsta kratkih tekstova poznatih sadržaja. – kreativno oblikuje različite vrste kratkih tekstova poznatih sadržaja OŠ (1) EJ C.7.5. Povezuje osnovne vještine kritičkoga mišljenja i koristi se njima: objašnjava informacije, tumači i procjenjuje svoja i tuđa mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije. – promišlja temu – provjerava informacije procjenjujući njihovu aktualnost i svrhovitost u rješavanju problemske situacije – tumači i kritički procjenjuje mišljenja, stavove i vrijednosti OŠ (1) EJ C.7.6. Izabire i tumači informacije iz različitih izvora te izvodi kratke prezentacije srednje složenih sadržaja. – iz različitih ponuđenih izvora izabire i kritički objašnjava svoj izbor informacija prema smjernicama i prezentira ih
Pripremila: mgr Anna Maria Popović
|
Osnovna škola Ivana Kukuljevića Belišće |