preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Martinovića

Login
Raspored sati

DEŽURNI UČITELJI 

TERMINI INFORMATIVNIH RAZGOVORA

RASPORED ZVONJENJA


 

Slikovni rezultat za godišnji plan  i program rada škole

Slikovni rezultat za školski kurikulum

Grb škole

Priloženi dokumenti:
skolski grb.jpg

Animacije

KLIK

NA

SLIKU!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 10. 2010.

Ukupno: 450672
Ovaj mjesec: 766
Ovaj tjedan: 39
Danas: 9
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Croatia Makers liga
Autor: Anamarija Vincetić, 16. 6. 2023.

Naša je škola ove godine prvi put sudjelovala na natjecanju Croatia Makers lige. Croatia Makers liga je projekt Instituta za razvoj i inovativnost mladih (IRIM).

Cilj je lige omogućiti široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciji djece osnovnoškolskog uzrasta. Platforma na kojoj se odvija liga je edukacijski robot micro: Maqueen Plus na bazi micro:bita.

Sudjelovanjem na ovom natjecanju naučili smo puno toga i dobili opremu koja ostaje u trajnom vlasništvu naše škole. Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) obogatio je našu školu sa:

1 x STEM box uređaj

4 x Maqueen Plus robota

4 x micro:bita

2 x HuskyLens kamere

    

STEM box uređaj smjestili smo u hol naše škole, tako da uvijek bude dostupan svim učenicima koji pod velikim odmorima žele „provozati“ našeg robota i tako kroz igru savladavati razine programiranja.

Na slici je Maqueen Plus robot, micro:bit i HuskyLens kamera.

Na izbornoj nastavi Robotike kroz sva četiri kola Lige koristili smo Micro:Maqueen Plus edukacijske robote koji omogućavaju jednostavan i zabavan ulazak u svijet robotike i programiranja. Upravljani su micro:bitom i tako imaju sve njegove funkcionalnosti poput ispisa na zaslonu, bežične komunikacije, mjerenja temperature, svjetla, nagiba i ostalih. Sadrže i dodatne senzore kojima prate stanje okoline u kojoj se nalaze. Posebno su dizajnirani kako bi učenici što jasnije razumjeli programirati i naučili logično razmišljati kroz zabavu i igru. Za programiranje i rad robota potreban je i micro:bit koji se postavlja u poseban dio na samom robotu.

Koristili smo Mind+  grafički softver za programiranje u kojem se program izrađuje povlačenjem i spajanjem blokova kôda. Programirati se može način kretanja robota, rad motora, komunikacija među micro:bitovima, uključivanje i isključivanje svjetlećih dioda i zujalice, izvršavanje određenih radnji temeljem očitanja senzora i drugo.

HuskyLens kamera je primjer tehnologije umjetne inteligencije. Ima sedam ugrađenih funkcija (načina rada):

  • prepoznavanje lica,
  • praćenje objekata,
  • prepoznavanje objekata,
  • praćenje linija,
  • prepoznavanje boja,
  • prepoznavanje oznaka i
  • klasifikacija objekata.

Ovisno o tome koji smo način rada odabrali na kameri, uz povezivanje s nekom od podržanih upravljačkih pločica i programiranjem, kreirali smo različite vlastite projekte i uređaje koji se baziraju na umjetnoj inteligenciji.

 

Slike sa natjecanja kola Lige:

Prvo kolo održano je u našoj školi 24. studenog 2022. godine.

Drugo kolo održano je u našoj školi 15. prosinca 2022. godine.

Treće kolo održano je 9. veljače 2023. godine u OŠ Josipa Antuna Ćolnića u Đakovu.

Četvrto kolo održano je u našoj školi 30. ožujka 2023. godine.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju