2020-06-01 13:44:00

Pale sam na svijetu u 1. a razredu

Scenarij poučavanja – Jens Sigsgaard: Pale sam na svijetu

Nitko ne voli biti sam!

“Uz knjigu nismo sami!”

Da je doista tako, 20. 5. 2020. godine, uvjerili su se učenici 1.a razreda čitajući slikovnicu “Pale sam na svijetu”.

 

https://view.genial.ly/5eb865217199c50d8c41a86f/interactive-image-pale-sam-na-svijetu

 

Slijedeći interaktivne ikone u alatu genially, učenici su upoznali dječaka po imenu Pale i slijedili ga u pustolovinama kroz koje je prošao.

Putem interaktivnih ikona pročitali su slikovnicu, pogledali su animirani film. Dopunjavajući rečenice u Wordwallu, pokazali su razumijevanje događaja o kojima su čitali u slikovnici. Doznali su što je slikovnica i pouka priče. Rješavajući stvaralački zadatak, maštali su i  pisali o tome što bi oni radili da ostanu sami na svijetu. Obradu književnog djela za cjelovito čitanje su završili oslikavanjem sebe samih na svijetu.

 

 

Odgojno – obrazovni ishodi  hrvatskog jezika (dva sata):

 

OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.

OŠ HJ B.1.2. Učenik čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.

OŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

OŠ HJ A.1.2. Učenik sluša s razumijevanjem jednostavne govorne/čitane tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta.

OŠ HJ C.1.1. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.

 

Razrada odgojno – obrazovnih ishoda:

OŠ B.1.1. –učenik  izražava mišljenje o postupcima likova

                – učenik uspoređuje dječakove postupke iz književnoga teksta s vlastitim   postupcima

OŠ HJ B.1.2. – učenik opisuje situacije, događaje i likove u književnom tekstu

OŠ HJ A.1.2. – učenik odgovara na pitanja o tekstu

                     -  učenik povezuje rečenice i određuje slijed događaja o pročitanoj slikovnici 

OŠ HJ B.1.4.  – učenik razvija vlastiti potencijal za stvaralaštvo i izražava se crtežom

OŠ HJ C.1.1. – učenik uočava sličnosti i razlike između slikovnice i animiranog filma                                                                                                              

 

                                                                          učiteljica Marija Andrić

 

 

 

 

 

 


Osnovna škola "Ivan Meštrović" Vrpolje