« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
razredna nastava
|
dinamika školskog zvona
|
predmetna nastava
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak 1. razredi)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana 2.-4. razredi)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana PN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
7.
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
Na ovogodišnjoj dodjeli nagrada International Montessori Awards organizacijama i pojedincima iz čitavog svijeta koji u svom svakodnevnom radu koriste Montessori pristup u svrhu pozitivnog utjecaja na društvene zajednice, jedno vrijedno priznanje stiglo je i u našu školu.
„Među udrugama dobitnicama našla se i Osnovna škola Iver u Sesvetama, škola koja se nerijetko nalazi među najinovativnijima u Hrvatskoj kad je riječ o pristupu obrazovanju. Projekt za koji su dobili posebno priznanje odnosi se na kulinarske radionice koje su provodili s učenicima u sklopu kojih su ih učili raditi tjesteninu i pripremati zdrave obroke. Iako je bio namijenjen svima, jedan od ciljeva bio je u radionice uključiti djecu s poteškoćama u ponašanju, a upravo je na njih ovakav pristup najbolje djelovao.“
„Osnovna škola Iver teži svake godine poticati na pozitivne promjene u životima učenika. Trudimo se biti inovativni, a itekako nam je važno da aktivnosti koje provodimo budu djeci i zanimljive i korisne za život koji ih čeka. Kroz ovu aktivnost kod djece smo postigli osjećaj zajedništva, vrijednosti, potaknuli smo ih na stvaranje, a najvećim uspjehom smatramo prihvaćanje različitosti među djecom, bez obzira na činjenicu kako upravo razlike u današnje vrijeme nerijetko znače isključivanje“, osvrnula se na projekt Katarina Rajković, ravnateljica škole.
Uz kontinuirano širenje djelovanja organizacije Montessori Global Education, čiji je dio i otvaranje europskog ureda upravo u Zagrebu, velika količina prijavljenih organizacija iz Hrvatske rezultat je i sposobnosti i volje organizacija i pojedinaca u Hrvatskoj koji su u svom radu prigrlili inovativne načine edukacije.