preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagodnjak

Login
Upisi.hr

APLIKACIJA E-DNEVNIK

Detalji iz interijera škole

Oglasna ploča
Tražilica
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Učimo zajedno

Priloženi dokumenti:
Ucimo zajedno.pdf

Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 1. 2017.

Ukupno: 114880
Danas: 1

 

 

 

 

 

 

 

MREŽNE STRANICE 7.b razreda
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
zalando
Autor: Monika Osmanović, 6. 6. 2023.

Zalando To je jedna od najpoznatijih modnih trgovina n internetu i nije za manje. Ima vrlo uredno, udobno ia atraktivno sučelje koje poboljšava korisničko iskustvo. Također imamo mnogo različitih proizvoda i marki, možda manje nego u Amazon ali nimalo za prijek

Zalando SE je njemački internetski trgovac cipelama, modom i ljepotom koji kotira na burzi i aktivan je diljem Europe. Tvrtku su 2008. godine osnovali David Schneider i Robert Gentz ​​i ima više od 50 milijuna aktivnih korisnika na 25 europskih tržišta. Zalando je aktivan u različitim poslovnim poljima - od multi-brand online shoppinga (uključujući vlastite brendove), shopping kluba Zalando Lounge, prodajnih mjesta u 11 njemačkih gradova, konzultantskog servisa Zalon, kao i logističke i marketinške ponude za trgovce. S programom Connected Retail, Zalando povezuje više od 7000 fizičkih tvrtki s online modnom platformom. U 2021. Zalando je ostvario prihod od 10,35 milijardi eura, s otprilike 17.000 zaposlenika.

 


Zalando su 2008. godine osnovali Robert Gentz ​​i David Schneider u Berlinu s investicijskim kapitalom trojice braće Samwer. Gentz, Schneider i Oliver Samwer upoznali su se tijekom studija na WHU – Otto Beisheim School of Management .

Inspiriran američkim online trgovcem   Zalando se u početku specijalizirao za prodaju obuće.

Godine 2010. tvrtka je pokrenula poslovanje u Nizozemskoj i Francuskoj i dodala odjeću u svoj portfelj. Godine 2011. otvorio je online maloprodajna mjesta u Velikoj Britaniji, Italiji i Švicarskoj. Sljedeće godine Zalando se proširio na Švedsku, Dansku, Finsku, Norvešku, Belgiju, Španjolsku i Poljsku. U 2012. Zalando je počeo poslovati izvan Njemačke nudeći isporuke u Austriju.

Od 2013. godine, po uzoru na tehnološke tvrtke s Istoka, posebice Kine , Zalando je prešao u europsku digitalnu platformu. Oponašajući kineske tvrtke, Zalando je krenuo u preuređenje u digitalni trgovački centar, dopuštajući modnim kućama i trgovcima da prodaju i putem Partnerskog programa, često uz ograničeni Zalandov doprinos. 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju