« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Zalando To je jedna od najpoznatijih modnih trgovina n internetu i nije za manje. Ima vrlo uredno, udobno ia atraktivno sučelje koje poboljšava korisničko iskustvo. Također imamo mnogo različitih proizvoda i marki, možda manje nego u Amazon ali nimalo za prijek
Zalando SE je njemački internetski trgovac cipelama, modom i ljepotom koji kotira na burzi i aktivan je diljem Europe. Tvrtku su 2008. godine osnovali David Schneider i Robert Gentz i ima više od 50 milijuna aktivnih korisnika na 25 europskih tržišta. Zalando je aktivan u različitim poslovnim poljima - od multi-brand online shoppinga (uključujući vlastite brendove), shopping kluba Zalando Lounge, prodajnih mjesta u 11 njemačkih gradova, konzultantskog servisa Zalon, kao i logističke i marketinške ponude za trgovce. S programom Connected Retail, Zalando povezuje više od 7000 fizičkih tvrtki s online modnom platformom. U 2021. Zalando je ostvario prihod od 10,35 milijardi eura, s otprilike 17.000 zaposlenika.
Zalando su 2008. godine osnovali Robert Gentz i David Schneider u Berlinu s investicijskim kapitalom trojice braće Samwer. Gentz, Schneider i Oliver Samwer upoznali su se tijekom studija na WHU – Otto Beisheim School of Management .
Inspiriran američkim online trgovcem Zalando se u početku specijalizirao za prodaju obuće.
Godine 2010. tvrtka je pokrenula poslovanje u Nizozemskoj i Francuskoj i dodala odjeću u svoj portfelj. Godine 2011. otvorio je online maloprodajna mjesta u Velikoj Britaniji, Italiji i Švicarskoj. Sljedeće godine Zalando se proširio na Švedsku, Dansku, Finsku, Norvešku, Belgiju, Španjolsku i Poljsku. U 2012. Zalando je počeo poslovati izvan Njemačke nudeći isporuke u Austriju.
Od 2013. godine, po uzoru na tehnološke tvrtke s Istoka, posebice Kine , Zalando je prešao u europsku digitalnu platformu. Oponašajući kineske tvrtke, Zalando je krenuo u preuređenje u digitalni trgovački centar, dopuštajući modnim kućama i trgovcima da prodaju i putem Partnerskog programa, često uz ograničeni Zalandov doprinos.