2021-11-22 09:12:36

Projektni dan

Za potrebe projektnog dana u u petak je našoj školi održan niz zanimljivih radionica za učenike.

Svaki učitelj održao je jednu posebnu temu u svojim učionicama, a koje su to teme bile i kako je izgledalo kod svakoga od njih možete pogledati u nastavku ove vijesti.

Danijela Juren

 Gnothi Seauton – upoznaj samog sebe

https://www.youtube.com/watch?v=RuIDOWfd5tE

Janica i Ivica Kostelić najbolji su skijaši Hrvatske i najuspješniji sestra i brat u olimpijskoj povijesti. Sniman tijekom 23 godine, ovaj film otkriva priču o sportu, upornosti, vjeri i uspjehu. Učenici su rješavali zadatke iz udžbenika.

 

Martina Marijić

Weimar

https://www.youtube.com/watch?v=yigOpLLXCl4&t=1s&ab_channel=Weimarerleben

Pogledali smo dokumentarac o Weimaru i o njemu smo popričali, što su vidjeli, što su razumjeli i što su naučili. Nakon što smo saželi dokumentarac, morali su napraviti umnu mapu na temu Weimar.

  Mislav Kolić Upoznajmo neandertalce

https://www.youtube.com/watch?v=72wiQZ6W99A&t=1818s

Nakon gledanja su proveli analizu pogledanog pomoću zadataka na papiru. Rezultati analize su vrednovani sumativnom ocjenom upisanom u proceduralno znanje.

 

Ivica Blažević

Upoznaj samog sebe (o Kostelicima)
https://youtu.be/RuIDOWfd5tE

Učenici su tijekom sata gledali doumentarni film o uspjehu obitelji Kostelić.

Nakon sata u zadatak su dobili napisati sastavak ili izraditi poster na zadanu temu.

 

Ana Ivančan Kovčo

Put dobrote

https://www.youtube.com/watch?v=2D5vMaL76OE

Učenici su pogledali dokumentarni film  o misionarima jer je gledanje tog filma bilo uoči Misijske nedjelje. Nakon odgledanog filma učenici su dobili u zadatak sljedeće:

Zadatak: Misijsko putovanje

Zamisli da baš tebe papa Franjo pošalje u neku daleku misijsku zemlju po

vlastitom izboru u Južnoj Americi ili Africi. Kako bi se osjećao zato što je baš

tebe izabrao? Koju bi zemlju izabrao i u nju otputovao? Zašto? Što bi ponio

sa sobom? Kako bi ondje mogao pomoći ljudima? Što misliš, s kojim bi se

teškoćama mogao susresti u svojem radu? Što bi ti moglo najviše pomoći?

U svojoj bilježnici izradi plan svojega misijskog djelovanja.

 

Irena Mandić

California Gold Rush

 https://youtu.be/mhwCIlcBXuY

Uz pomoć udžbenika učenici su na satu razgovarali o tome što je spomenuto u tekstu, a što u dokumentarnom filmu. Nakon gledanja, učenici su dobili zadatak napraviti poster, umnu mapu ili prezentaciju.

 

Marta Pokrajac

Netaknuta priroda Hrvatske

https://www.youtube.com/watch?v=2-JGsnu986M

Učenici 6.a su tijekom sata Geografije gledali dokumentarni film Netaknuta priroda Hrvatske. U zadatka su dobili napraviti umnu mapu ili poster vezan za najdojmljivije trenutke dokumentarnog filma.

Antonija Bratić

U potrazi za Ivanom

Učenici 5.a i 6.a razreda na nastavi Hrvatskoga jezika ponovili su osnovne karakteristike dokumentarnih filmova te istražili koji su bili prvi dokumentarni filmovi. Na temelju danih pojmova pokušali su otkriti o kojoj će važnoj hrvatskoj ličnosti pogledati dva dokumentarna filma. Zatim je uslijedilo gledanje epizode o Ivani Brlić-Mažuranić iz dokumentarne serije Hrvatski velikani te dokumentarnog filma U potrazi za Ivanom. Za vrijeme gledanja učenici su ispunjavali umne mape. Na kraju su dokazali zašto su odgledani filmovi dokumentarni.


Osnovna škola Josipa Badalića Graberje Ivaničko