2021-11-22 09:12:36 Projektni dan Za potrebe projektnog dana u u petak je našoj školi održan niz zanimljivih radionica za učenike. Svaki učitelj održao je jednu posebnu temu u svojim učionicama, a koje su to teme bile i kako je izgledalo kod svakoga od njih možete pogledati u nastavku ove vijesti. Gnothi Seauton – upoznaj samog sebe https://www.youtube.com/watch?v=RuIDOWfd5tE Janica i Ivica Kostelić najbolji su skijaši Hrvatske i najuspješniji sestra i brat u olimpijskoj povijesti. Sniman tijekom 23 godine, ovaj film otkriva priču o sportu, upornosti, vjeri i uspjehu. Učenici su rješavali zadatke iz udžbenika.
Martina Marijić Weimar https://www.youtube.com/watch?v=yigOpLLXCl4&t=1s&ab_channel=Weimarerleben Pogledali smo dokumentarac o Weimaru i o njemu smo popričali, što su vidjeli, što su razumjeli i što su naučili. Nakon što smo saželi dokumentarac, morali su napraviti umnu mapu na temu Weimar. Mislav Kolić Upoznajmo neandertalcehttps://www.youtube.com/watch?v=72wiQZ6W99A&t=1818s Nakon gledanja su proveli analizu pogledanog pomoću zadataka na papiru. Rezultati analize su vrednovani sumativnom ocjenom upisanom u proceduralno znanje.
Ivica Blažević Upoznaj samog sebe (o Kostelicima) Učenici su tijekom sata gledali doumentarni film o uspjehu obitelji Kostelić. Nakon sata u zadatak su dobili napisati sastavak ili izraditi poster na zadanu temu.
Ana Ivančan Kovčo Put dobrote https://www.youtube.com/watch?v=2D5vMaL76OE Učenici su pogledali dokumentarni film o misionarima jer je gledanje tog filma bilo uoči Misijske nedjelje. Nakon odgledanog filma učenici su dobili u zadatak sljedeće: Zadatak: Misijsko putovanje Zamisli da baš tebe papa Franjo pošalje u neku daleku misijsku zemlju po vlastitom izboru u Južnoj Americi ili Africi. Kako bi se osjećao zato što je baš tebe izabrao? Koju bi zemlju izabrao i u nju otputovao? Zašto? Što bi ponio sa sobom? Kako bi ondje mogao pomoći ljudima? Što misliš, s kojim bi se teškoćama mogao susresti u svojem radu? Što bi ti moglo najviše pomoći? U svojoj bilježnici izradi plan svojega misijskog djelovanja.
Irena Mandić California Gold Rush Uz pomoć udžbenika učenici su na satu razgovarali o tome što je spomenuto u tekstu, a što u dokumentarnom filmu. Nakon gledanja, učenici su dobili zadatak napraviti poster, umnu mapu ili prezentaciju.
Marta Pokrajac Netaknuta priroda Hrvatske https://www.youtube.com/watch?v=2-JGsnu986M Učenici 6.a su tijekom sata Geografije gledali dokumentarni film Netaknuta priroda Hrvatske. U zadatka su dobili napraviti umnu mapu ili poster vezan za najdojmljivije trenutke dokumentarnog filma. Antonija Bratić U potrazi za Ivanom Učenici 5.a i 6.a razreda na nastavi Hrvatskoga jezika ponovili su osnovne karakteristike dokumentarnih filmova te istražili koji su bili prvi dokumentarni filmovi. Na temelju danih pojmova pokušali su otkriti o kojoj će važnoj hrvatskoj ličnosti pogledati dva dokumentarna filma. Zatim je uslijedilo gledanje epizode o Ivani Brlić-Mažuranić iz dokumentarne serije Hrvatski velikani te dokumentarnog filma U potrazi za Ivanom. Za vrijeme gledanja učenici su ispunjavali umne mape. Na kraju su dokazali zašto su odgledani filmovi dokumentarni. |
Osnovna škola Josipa Badalića Graberje Ivaničko |