PRAĆENJE I OCJENJIVANJE UČENIKA – kemija
OŠ Josipa Jurja Strossmayera Đurđenovac
ELEMENTI OCJENJIVANJA:
- USVOJENOST OBRAZOVNIH SADRŽAJA – ocjenjuju se znanja
- PRAKTIČNO I PRIMJENA – ocjenjuju se sposobnosti
NAČINI PRAĆENJA USVOJENOSTI ZNANJA:
- pismeno (prema godišnjem planu i programu, piše se 40 minuta)
- usmeno (moguće na svakom satu, bez najave, 3 do 5 pitanja)
NAČINI PRAĆENJA RAZVOJA SPOSOBNOSTI:
- izvođenje pokusa (na satu i domaći rad)
- izrada plakata / postera / prezentacija na računalu (samostalni rad)
- pisanje seminarskih radova (samostalni rad)
- rješavanje računskih / problemskih zadataka (na satu)
KRITERIJI OCJENJIVANJA USVOJENOSTI OBRAZOVNIH SADRŽAJA
|
PISMENO(riješenost)
|
OCJENA
|
USMENO (kvaliteta odgovora)
|
86 % - 100 %
|
Odličan (5)
|
Učenik je usvojio sve činjenice, razumije gradivo u cijelosti, i povezuje pojmove samostalno, bez pomoći
|
71 % - 85 %
|
Vrlo dobar (4)
|
Učenik je usvojio činjenice, razumije gradivo i povezuje pojmove uz izrazito malu pomoć učitelja
|
56 % - 70 %
|
Dobar (3)
|
Učenik je usvojio činjenice, razumije gradivo, ali ne povezuje pojmove u potpunosti; potrebna je pomoć učitelja
|
46 % - 55 %
|
Dovoljan (2)
|
Učenik je usvojio osnovne pojmove, znanje mu je nepotpuno, ne razumije gradivo; prezentira znanje uz znatnu pomoć učitelja
|
0 % - 45 %
|
Nedovoljan (1)
|
Učenik ne zna pojmove, pogrešno objašnjava i ne povezuje gradivo, ne razumije smisao gradiva
|
KRITERIJI OCJENJIVANJA RAZVOJA SPOSOBNOSTI
|
Pokusi
|
Plakati, posteri i prezentacije
|
Referati i mini projekt
|
Računski i problemski zadatci
|
Ocjenu određuje:
-izvedba-način i
dovršenost; -prikaz rezultata;
-zaključci; -urednost i
pridržavanje
mjera opreza; -razumijevanje
|
Ocjenu određuje:
-sadržajna
obuhvaćenost
teme i točnost;
-preglednost;
-urednost
- izlaganje
|
Ocjenu određuje:
-sadržajna točnost;
-sadržajna obuhvaćenost
teme;
-urednost;
- struktura rada ( slike
tekst, pribor i kemikalije opis rada, pretpostavka, zaključak )
- prezentacija rada
|
Ocjenu određuje:
-samostalnost u pronalaženju
rješenja;
-ispravna upotreba oznaka
fizičkih veličina i formula;
-ispravna upotreba mjernih
jedinica;
-sistematičnost u rješavanju
zadatka;
-ispravno povezivanje činjenica
koje dovodi do rješenja
|
Opisno praćenje učenika uključuje zabilješke koje utječu na zaključnu ocjenu i odnose se na odnos učenika prema radu na satu te redovitost i savjesnost u radu i učenju: bilježnica; radna bilježnica (redovito rješavanje zadataka); pisanje domaće zadaće i aktivnost na satu.
PRAĆENJE I OCJENJIVANJE UČENIKA – priroda i biologija
OŠ Josipa Jurja Strossmayera Đurđenovac
ELEMENTI OCJENJIVANJA:
- USVOJENOST OBRAZOVNIH SADRŽAJA – ocjenjuju se znanja
- PRAKTIČNI RADOVI – ocjenjuju se sposobnosti
NAČINI PRAĆENJA USVOJENOSTI ZNANJA:
- pismeno (prema godišnjem planu i programu, piše se 40 minuta)
- usmeno (moguće na svakom satu, bez najave, 3 do 5 pitanja)
NAČINI PRAĆENJA RAZVOJA SPOSOBNOSTI:
- izvođenje praktičnih radova (na satu i domaći rad)
- izrada plakata / postera / prezentacija na računalu (samostalni rad)
- pisanje seminarskih radova (samostalni rad)
KRITERIJI OCJENJIVANJA USVOJENOSTI OBRAZOVNIH SADRŽAJA
|
PISMENO(riješenost)
|
OCJENA
|
USMENO (kvaliteta odgovora)
|
91% - 100 %
|
Odličan (5)
|
Učenik je usvojio sve činjenice, razumije gradivo u cijelosti, i povezuje pojmove samostalno, bez pomoći
|
76 % - 90 %
|
Vrlo dobar (4)
|
Učenik je usvojio činjenice, razumije gradivo i povezuje pojmove uz izrazito malu pomoć učitelja
|
61 % - 75%
|
Dobar (3)
|
Učenik je usvojio činjenice, razumije gradivo, ali ne povezuje pojmove u potpunosti; potrebna je pomoć učitelja
|
50 % - 60 %
|
Dovoljan (2)
|
Učenik je usvojio osnovne pojmove, znanje mu je nepotpuno, ne razumije gradivo; prezentira znanje uz znatnu pomoć učitelja
|
0 % - 49 %
|
Nedovoljan (1)
|
Učenik ne zna pojmove, pogrešno objašnjava i ne povezuje gradivo, ne razumije smisao gradiva
|
KRITERIJI OCJENJIVANJA PLAKATA, POSTERA, REFERATA I PREZENTACIJE
ELEMENTI
|
ODLIČAN
|
VRLO DOBAR
|
DOBAR
|
DOVOLJAN
|
Sadržaj
|
točno, jasno, količina gradiva i primjereno uzrastu
|
neprimjerena količina gradiva, korištenje nerazumljivih pojmova
|
nejasno, sadržaj sadrži pogreške
|
nerazumljivo i nejasno
|
Izgled
|
urednan, pregledan, sustavan, veličina slova ( čitljivo s 2 metra)
|
nije u potpunosti pregledan
|
nepregledan, bez sustavnog redosljeda
|
neuredan, nepregledan
|
Izlaganje
|
samostalno, tečno, sustavno, jasno, glasno...
|
pomalo nesiguran u izlaganju
|
jako nesiguran, čita
|
ne poznaje sadržaj, čita tekst koji ne razumije
|
Opisno praćenje učenika uključuje zabilješke koje utječu na zaključnu ocjenu i odnose se na odnos učenika prema radu na satu te redovitost i savjesnost u radu i učenju: bilježnica; radna bilježnica (redovito rješavanje zadataka); pisanje domaće zadaće i aktivnost na satu.