STEM-ovce posjetio predstavnik partnera iz Norveške
![]() |
![]() |
Ostvarena suradnja s partnerom iz Norveške jedan je od pokazatelja prema kojima će se ocjenjivati uspješnost projekta „STEM – moje obrazovanje“. Upravo u sklopu ovog projekta suradnja s partnerom Apenhet AS-om iz Osla u Norveškoj, prethodnog tjedna podignuta je na novu razinu, jer prema planu projekta – u Hrvatsku je doputovao predstavnik norveškog partnera.
Thibault Rabussier dolazi iz Francuske, ali radi za Apenhet AS kao projektni menadžer zadužen za provođenje njihovih aktivnosti u projektu „STEM – moje obrazovanje“.
U posjetu partnerskim školama proveo je ukupno pet dana; prvog dana posjeta održan je plenarni sastanak u Osnovnoj školi Josipa Kozarca u Semeljcima, gdje su članovi projektnog tima triju škola iz Hrvatske upoznati s ulogom norveškog partnera.
Tijekom sljedeća tri dana, Thibault je redom obilazio škole u Trnavi, Đakovačkim Selcima i Semeljcima te je u svakoj upoznat s dosadašnjim tijekom projekta.
Naime, Apenhet AS obvezao se izraditi online platformu za razvoj i dijeljenje interaktivnih materijala, što je širok pojam te ga se kroz sudjelovanje na okruglim stolovima i „brainstorming session-e“, pokušalo približiti članovima svakog projektnog tima. U svakoj školi nastavnici su imali priliku predstaviti kako izgleda „njihova“ platforma i koje probleme rješava. Također, identificirani su problemi zajednički trima školama iz Đakovštine na koje se može utjecati kroz ovaj projekt.
Konačan smjer i izgled buduće platforme još nisu definirani, jer morat će se nadograditi na zajedničke temelje drugih dvaju projekata u kojima u Hrvatskoj sudjeluje Apenhet AS.
U međuvremenu, sada je zadatak na norveškim partnerima da se pripreme za posjet svojih hrvatskih kolega, koji na kraju kolovoza putuju za Norvešku.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |