2017-02-27 07:50:00 STEM revolucija u našoj školi ide dalje! Nakon veoma uspješnog uključenja u Croatian Makers ligu, napravili smo i korak dalje. Prijavili smo školu za projekt BBC micro:bit te nam je donirano 20 micro:bitova. No kako smo htjeli uključiti još više učenika iz naših škola u Josipdolu i Tounju, nakon što su Oštarci već uključeni u projekt, zatražili smo dodatan broj micro:bitova i iskreno se nadamo da će stići što prije. Radionica za mentore je održanja u Ozlju, te smo spremni za daljnje učenje, igru i programiranje s našim učenicima. Ovim projektom stvara se aktivna zajednica nastavnika, kojoj su se pridružili učenici naše matične škole Josipdol te područnih škola Tounj i Oštarije na čelu sa ravnateljicom Anđelinom Božićević i mentoricama Anitom Poljak i Katarinom Butković.
Ukratko, u siječnju 2017. pokrenuta je crowdfunding kampanja STEM revolucija za masovno uvođenje BBC micro:bit tehnologije u hrvatske škole. Cilj kampanje je reforma školstva u praksi, u STEM području, tako da svako dijete dobije primjerak najmodernije tehnologije i pripadajuću edukaciju. Hakiranjem sustava iz 19. stoljeća prečicom u 21.! BBC micro:bit je uzbudljiva nova tehnologija koju su razvili BBC, Microsoft i drugi partneri upravo s ciljem masovne uključenosti u osnovnim školama, ne samo u STEM području, nego i u dizajnu, umjetnosti i ostalim predmetima. Iznimno jednostavan i pristupačan način korištenja i mogućnost bežičnog spajanja, te velik broj senzora omogućuju korištenje na razne načine u školama, uključujući i standardne predmete kurikuluma kao što su kemija, biologija, matematika, glazbeni i likovni odgoj i informatika. Može se koristiti u osnovnim školama, na fakultetu, na izvannastavnim aktivnostima, kao i u srednjoj školi. Jednostavnost i svestranost ovog uređaja čine ga laganim i zabavnim polazištem djece za ulazak u digitalni svijet, ali isto tako može biti moćan alat za iskusne programere, dizajnere, umjetnike, znanstvenike i inženjere. HVALA IRIM CROATIAN MAKERS TIMU! Katarina Butković |
Osnovna škola Josipdol |