2015-01-27 09:26:16 LiDraNo 2015. Domaćin i organizator općinske smotre literarnog, dramsko-scenskog i novinarskog stvaralaštva LiDraNo 2015. godine bila je naša škola. Na smotri su sudjelovali učenici osnovnih škola iz Svetog Lovreča, Vrsara, Tara i Poreča te SŠ Mate Balote i TUŠ Antuna Štifanića iz Poreča. Učenici škole domaćina pripremili su kratak program, a ravnateljica škole Nataša Lakoseljac održala je pozdravni govor i proglasila je Lidrano otvorenim.
Tijekom prijepodnevnog programa posjetitelji su mogli uživati u dramsko-scenskim nastupima. Općinski Lidrano pratilo je Prosudbeno povjerenstvo u sastavu Snježana Sumić (Oš Poreč), Gordana Poropat Alihodžić (OŠ Tar-Vabriga), Martina Vladišković (OŠ Poreč), Leonida Fabris (OŠ Joakima Rakovca Sv. Lovreč Pazenatički), Daliborka Škofić (OŠ Tar-Vabriga), Martina Vladišković (OŠ Poreč) i Adela Deković (OŠ Tar-Vabriga). U kategoriji literarnih radova za učenike OŠ predlažu se radovi „Od izvora“, Ariane Vitko i „Boje“, Gaie Modrić iz OŠ Poreč, te „Boškarin“, Eve Radovčić, „Murva“, Lorisa Koverlice i „Kažun“, Vanne Piemonte iz OŠ Joakima Rakovca Sv. Lovreč. U kategoriji skupnih dramsko-scenskih nastupa dalje idu dramsko – scenska igra: „Cvrčak i mrav“ iz OŠ Poreč te „Kako je sokolić naučio letjeti“ iz OŠ Tar-Vabriga. U konkurenciji radijskih emisija na županijsku razinu predlaže se „Neobični hobi“, Aide Mrkaljević, OŠ Poreč. Najboljim literarnim radovima učenika srednjih škola proglašeni su „Netko drugi“ Hane Vrbanić, „Skica za portret“, Davida Terlevića i „Oni ne shvaćaju“, Dore Hrelja, SŠ Mate Balote, Poreč. U konkurenciji novinarskih radova predloženi su „Intervju s gospođom Vivianom Benussi“, Rendya Radina i „Intervju s gospođom Anitom Šetić“, Laure Brečević oboje iz Turističko-ugostiteljske škole Antona Štifanića Poreč. U kategoriji pojedinačnih dramsko-scenskih nastupa na županijskoj smotri SŠ Mate Balote predstavljat će Marina Žužić, a u kategoriji skupnih nastupa scenska igra „Dvije sestre i tri brata“. |
Osnovna škola Joakima Rakovca Sveti Lovreč Pazenatički |