Sukladno gore spomenutom Protokolu donosimo kratke upute za provođenje istog do objave internog akta.
-Školski ulazi će nakon ulaska učenika u školu biti zaključani za ulazak tijekom trajanja nastave. S unutarnje strane izlazak će biti omogućen.
- Ulazak u školu tijekom nastave bit će moguć samo na glavni ulaz.
-Svoj dolazak u školu roditelj je dužan najaviti osobi kojoj dolazi u školu. Ako roditelj dolazi na informativni razgovor kod razrednika ili predmetnog učitelja treba se najaviti razredniku. Raspored individualnih informacija za roditelja je objavljen na web stranici škole.
-Ostalim djelatnicima se potrebno najaviti na kontakte koji se nalaze na web stranici škole.
-Djelatnik škole s kojim roditelj ima dogovoren sastanak će dočekati roditelja isključivo na glavnom ulazu škole u dogovorenom terminu gdje će ga dočekati zaposlenik škole
-Na glavnom ulazu bit će (je) postavljen videoparlafon koji omogućuje naknadni ulazak učenika ili drugih posjetitelja
-Škola će voditi Evidenciju ulazaka i izlazaka iz škole s osnovnim osobnim podatcima posjetitelja. Evidenciju upisuje djelatnik/ca škole koji/a je primio/la posjetitelja.
Molimo za razumijevanje i suradnju u provođenju Protokola. O daljnjim informacijama ćemo vas obavijestiti na vrijeme.