2020-06-01 17:35:00 Lino virtualni pano Budući da učenici vole vidjeti svoje radove izložene na panou u učionici, pročitati radove drugih učenika, komentirati ih i usporediti to im je tijekom virtualne nastave omogućeno uporabom interaktivne digitalne oglasne ploče Linoit. Dubravko Ivančanin, Basho Matsuo, Vladimir Devide Haiku Upoznavanjem s haiku pjesama, stvaranjem i izlaganjem istih na Lino panou ostvaruju su sljedeći ishodi na razini kurikuluma za 5. razred:
OŠ HJ B.5.2. Učenik razlikuje temeljna žanrovska obilježja književnoga teksta. OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
TIJEK AKTIVNOSTI
Crtamo što volimo Učenici crtaju sliku s motivima iz prirode ili godišnjeg doba koje najviše vole. Motive mogu i fotografirati, isprintati te zalijepiti u bilježnicu. Opisujemo što smo nacrtali Jednom rečenicom opisuju svoje osjećaje vezane uz ono što su nacrtali. Primjer: Volim ljeto i kupanje u moru. Stvaramo stihove Rečenicu kojom su opisali najdražu sliku rastavljaju u tri retka. U tom obliku (u tri reda) pišu je na nacrtanu sliku.
Volim ljeto i kupanje u moru.
Što je haiku? Učenici slušaju zvučni zapis haiku pjesama, čitaju o podrijetlu i obilježjima haiku pjesama iz čitanke te pišu bilješke o pročitanom.
Vennov dijagram Crtaju Vennov dijagram i uspoređuju svoju pjesmu od tri stiha i haiku pjesme iz čitanke prema navedenim obilježjima. Izvode zaključak je li njihov trostih haiku ili ne i obrazložiti ga.
Jednominutni govor Zaključak i obrazloženje snimaju kao jednominutni govor i šalju ga učiteljici.
Lino virtualni pano Svoje su pjesme (tri stiha iz treće aktivnosti) prema potrebi dorađuju u duhu haiku pjesama. Završnu verziju postavljaju na Lino- virtualni pano. Čitaju objavljene pjesme drugih učenika te ostavljaju komentare pjesmama koje su im se najviše svidjele ili kojima su željeli nešto poručiti vezano uz pjesme.
Primjeri vrednovanja Vrednovanje za učenje: -povratna informacija učiteljice o provedenim aktivnostima Vrednovanje kao učenje: -komentari učenika na Lino- panou (vršnjačko vrednovanje) Vrednovanje naučenoga: -snimljen jednominutni govor |
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek |