2013-06-13 14:16:14 Učenici uče učenike
Dana 22. svibnja 2013. osmaši naše škole ugostili su osmaše iz OŠ Ferdinandovac na Đurđevačkim pijescima. Upoznavanje zavičaja kroz terensku nastavu neizbježan je dio plana i programa geografije u 8. razredu. Učenici osmog razreda OŠ Ivan Lacković Croata usvojili su geografska znanja o Đurđevačkim pijescima kako bi ista mogli prenjeti svojim prijateljima iz OŠ Ferdinandovac. Rad je predviđen u malim skupinama po 4-5 učenika koje poučavaju učenici mentori. Stupanj usvojenosti znanja provjerili smo kroz pisanu provjeru. Dok su profesor Šadek i profesorica Trepotec Marić ispravljali testove učenici su popunjavali anketu i kroz druženje stjecali nove prijatelje. Redoslijed i članovi timova: 1. mjesto – KUPINA (Anita Fucak, Filip Miklaušić, Nikola Babec, Nikolina Šincek, Đuro Fusić)
2. mjesto – PESKI (Nikola Pajnić, Vlatka Šokec, Gabrijela Turković, Martina Pleško)
3. mjesto – EPIC FAIL (Luka Hoić, Antonela Pranjić, Maja Bezjak, Josip Šokec)
4. mjesto – PEŠČANI (Marin Muktić, Marija Dautanec, Ana Horvat, Marko Magdić)
5. mjesto – OPASNI PAČIĆI (Nina Šokec, Tomislav Markovica, Valentina Međurečan, Karlo Carek, Josip Podravec)
6. mjesto – MAJČINA DUŠICA (Božica Gorički, Lovro Čavlović, Marinela Nađ, Antonija Grčić, Karolina Škudar)
7. mjesto – KRAFNICE (Mišel Stanjo, Borna Golubić, Petra Frajt, Irinej Matiša, Mihael Barberic)
8. mjesto – PUSTINJAKI (Lovro Kerečeni, Tomislav Đipalo, Martin Fuček, Luka Đođ, Petra Kopljarević)
Članovi tima s najboljim prosječnim rezultatom nagrađeni su slatkim nagradama.
Rezultati ankete: 1. Današnji način rada je: a) izrazito zanimljiv; 49% učenika b) zanimljiv; 46% učenika c) dosadan; 5% učenika d) izrazito dosadan; 0% 2. Kroz ovakav način rada smatram da gradivo lakše naučim: a) da; 67% učenika b) ne; 11% učenika c) nije važan oblik rada; 22% učenika
3. Učenici mentori bili su: a) izvrsno pripremljeni; 65% učenika b) dobro pripremljeni; 22% učenika c) pripremljeni; 3% učenika d) nepripremljeni; 10% učenikačenika 4. Svoj rad u timu ocijenio bih ocjenom: a) nedovoljan; 0% učenika b) dovoljan; 5% učenika c) dobar; 0% učenika d) vrlo dobar; 24% učenika e) odličan; 71% učenika 5. Želiš li češće ovakav način rada: a) da; 94% učenika b) ne; 6% učenika
Posebno mi se svidjelo na satu i moj komentar učenici su pisali: sve mi se svidjelo, super, suradnja, zanimanje, dok smo kopali pješčanog lava, razgledavanje peskov, način rada, bilo je jako dobro, grupa u kojoj sam bila, jako ste dobri; odlični ste; ludo i nezaboravno, trebali bi češće raditi ovakve terenske nastave, upoznavanje drugih učenika... Nije mi se svidjelo: sve mi se svidjelo, test, to što nismo bili organizirani, krvavi peski, vodič, đaci iz mog tima - nisu me slušali, kad smo pričali o biljkama
Dana 12. lipnja 2013. učenici osmog razreda OŠ Ferdinandovac uzvratili su nam gostoprimstvo na rijeci Dravi kod Perutnice. Istim načinom rada učenici mentori poučavali su članove svojih timova o rijeci Dravi.
Redoslijed i članovi timova: 1. mjesto – MALE ČIGRE (Božica Gorički, Gabrijela Turković, Martina Pleško, Nikola Babec)
2. mjesto – AMUR (Marija Dautanec, Luka Hoić, Karlo Carek, Marko Magdić)
3. mjesto – KIŠA I PRIJATELJI (Vlatka Šokec, Mišel Stanjo, Tomislav Kišiček, Petra Kopljarević) 4. mjesto – DRINK TEAM (Lovro Čavlović, Tomislav Đipalo, Matej Laklija, Petra Frajt) 5. mjesto – VJEVERICE (Nikola Pajnić, Marin Muktić, Karolina Škudar, Turčić) 6. mjesto – LASTAVICE (Antonela Pranjić, Filip Miklaušić, Marinela Nađ, Luka Đođ) 7. mjesto – VIDRE (Anita Fucak, Lovro Kerečeni, Antonija Grčić, Đuro Fusić) 8. mjesto – VOĐA GLOĐA (Nina Šokec, Borna Golubić, Ana Horvat, Martin Fuček, Josip Podravec)
Članovi tima s najboljim prosječnim rezultatom nagrađeni su slatkim nagradama. Učenici uče učenike i ove godine uspješno su organizirali profesor Šadek i profesorica Trepotec Marić, a učenici su proširili geografske vidike na uži zavičajni prostor i percepciju bliže okolice kao i stjecanje novih prijatelja i simpatija.
|
Osnovna škola Ivan Lacković Croata Kalinovac |