2013-06-13 14:16:14

Učenici uče učenike

Dana 22. svibnja 2013. osmaši naše škole ugostili su osmaše iz OŠ Ferdinandovac na Đurđevačkim pijescima. Upoznavanje zavičaja kroz terensku nastavu neizbježan je dio plana i programa geografije u 8. razredu. 

Učenici osmog razreda OŠ Ivan Lacković Croata usvojili su geografska znanja o Đurđevačkim pijescima kako bi ista mogli prenjeti svojim prijateljima iz OŠ Ferdinandovac. Rad je predviđen u malim skupinama po 4-5 učenika koje poučavaju učenici mentori.

Stupanj usvojenosti znanja provjerili smo kroz pisanu provjeru. Dok su profesor Šadek i profesorica Trepotec Marić ispravljali testove učenici su popunjavali anketu i kroz druženje stjecali nove prijatelje.

Redoslijed i članovi timova:

1.      mjesto – KUPINA (Anita Fucak, Filip Miklaušić, Nikola Babec, Nikolina Šincek, Đuro Fusić)

2.      mjesto – PESKI (Nikola Pajnić, Vlatka Šokec, Gabrijela Turković, Martina Pleško)

3.      mjesto – EPIC FAIL (Luka Hoić, Antonela Pranjić, Maja Bezjak, Josip Šokec)

4.      mjesto – PEŠČANI (Marin Muktić, Marija Dautanec, Ana Horvat, Marko Magdić)

5.      mjesto – OPASNI PAČIĆI (Nina Šokec, Tomislav Markovica, Valentina Međurečan, Karlo Carek, Josip Podravec)

6.      mjesto – MAJČINA DUŠICA (Božica Gorički, Lovro Čavlović, Marinela Nađ, Antonija Grčić, Karolina Škudar)

7.      mjesto – KRAFNICE (Mišel Stanjo, Borna Golubić, Petra Frajt, Irinej Matiša, Mihael Barberic)

8.      mjesto – PUSTINJAKI (Lovro Kerečeni, Tomislav Đipalo, Martin Fuček, Luka Đođ, Petra Kopljarević)

Članovi tima s najboljim prosječnim rezultatom nagrađeni su slatkim nagradama.

 

Rezultati ankete:

1.      Današnji način rada je:

a)      izrazito zanimljiv; 49% učenika

b)      zanimljiv; 46% učenika

c)      dosadan; 5% učenika

d)     izrazito dosadan; 0%

2.      Kroz ovakav način rada smatram da gradivo lakše naučim:

a)      da; 67% učenika

b)      ne; 11% učenika

c)      nije važan oblik rada; 22% učenika

 

 

3.      Učenici mentori bili su:

a)      izvrsno pripremljeni; 65% učenika

b)      dobro pripremljeni; 22% učenika

c)      pripremljeni; 3% učenika

d)     nepripremljeni; 10% učenikačenika

4.      Svoj rad u timu ocijenio bih ocjenom:

a)      nedovoljan; 0% učenika

b)      dovoljan; 5% učenika

c)      dobar; 0% učenika

d)     vrlo dobar; 24% učenika

e)      odličan; 71% učenika

5.      Želiš li češće ovakav način rada:

a)      da; 94% učenika

b)      ne; 6% učenika

 

Posebno mi se svidjelo na satu i moj komentar učenici su pisali: sve mi se svidjelo, super, suradnja, zanimanje, dok smo kopali pješčanog lava, razgledavanje peskov, način rada, bilo je jako dobro, grupa u kojoj sam bila, jako ste dobri; odlični ste; ludo i nezaboravno, trebali bi češće raditi ovakve terenske nastave, upoznavanje drugih učenika...

Nije mi se svidjelo: sve mi se svidjelo, test, to što nismo bili organizirani, krvavi peski, vodič, đaci iz mog tima - nisu me slušali, kad smo pričali o biljkama

 

Dana 12. lipnja 2013. učenici osmog razreda OŠ Ferdinandovac uzvratili su nam gostoprimstvo na rijeci Dravi kod Perutnice. Istim načinom rada učenici mentori poučavali su članove svojih timova o rijeci Dravi.

Redoslijed i članovi timova:

1.      mjesto – MALE ČIGRE (Božica Gorički, Gabrijela Turković, Martina Pleško, Nikola Babec)

2.      mjesto – AMUR (Marija Dautanec, Luka Hoić, Karlo Carek, Marko Magdić)

3.      mjesto – KIŠA I PRIJATELJI (Vlatka Šokec, Mišel Stanjo, Tomislav Kišiček, Petra Kopljarević)

4.      mjesto – DRINK TEAM (Lovro Čavlović, Tomislav Đipalo, Matej Laklija, Petra Frajt)

5.      mjesto – VJEVERICE (Nikola Pajnić, Marin Muktić, Karolina Škudar, Turčić)

6.      mjesto – LASTAVICE (Antonela Pranjić, Filip Miklaušić, Marinela Nađ, Luka Đođ)

7.      mjesto – VIDRE (Anita Fucak, Lovro Kerečeni, Antonija Grčić, Đuro Fusić)

8.      mjesto – VOĐA GLOĐA (Nina Šokec, Borna Golubić, Ana Horvat, Martin Fuček, Josip Podravec)

Članovi tima s najboljim prosječnim rezultatom nagrađeni su slatkim nagradama.

Učenici uče učenike i ove godine uspješno su organizirali profesor Šadek i profesorica Trepotec Marić, a učenici su proširili geografske vidike na uži zavičajni prostor i percepciju bliže okolice kao i stjecanje novih prijatelja i simpatija. 

 

 


Osnovna škola Ivan Lacković Croata Kalinovac