2014-10-24 12:06:06 Terenska nastava osmaša Dana 17. listopada 2014. godine učenice i učenici osmog razreda sa svojom razrednicom Elizabetom Trepotec Marić otputovali su na terensku nastavu u Đurđevac i Koprivnicu te realizirali nastavne sadržaje iz geografije, građanskog i zdravstvenog odgoja. U sklopu sata razredne zajednice naša knjižničarka Ana Molnar upoznala je učenike sa sustavom i ulogom pojedinih vrsta knjižnica pa smo u suradnji sa Gradskom knjižnicom Đurđevac i njezinom ravnateljicom Antonijom Mandić dogovorili posjet i razgled knjižnice uz kratko edukativno predavanje, a svi učenici su dobili, u znak sjećanja na ovaj susret, straničnike za knjige. U međuškolskoj suradnji naše škole s OŠ "Đuro Ester" iz Koprivnice i njihovom profesoricom geografije Dubravkom Vajdić realizirali smo nastavnu temu iz geografije topografske karte. Naš susret započeo je u njihovoj školi, upoznavanjem sa šestim razredom, uvodnim riječima dobrodošlice profesorice Dubravke Vajdić,pozdravnim govorom ravnateljice Sanje Prelogović i slasnim pecivima koje su mame šestaša pripremile za nas. Jedna učenica šestog razreda OŠ Đuro Ester predstavila nam je razredno istraživanje o biciklu i spomenicima biciklu u Koprivnici. Nakon toga učenici su bili podijeljeni u 7 timova po tri/četiri učenika te su s kartom u ruci morali doći kod zadanog cilja, jednog od spomenika biciklu. Pri kretanju su morali obratiti pozornost na imena ulica i prepoznatljive objekte u njima. Nakon obilaska svih spomenika biciklima sastali smo se kod Paviljona u Parku gdje su nas dočekale dvije učenice koje su nam bile pravi mali turistički vodiči. Zadatak svakog tima je napisati izvješće o izvršenom zadatku te ga popratiti s nekoliko fotografija. Izvješća pojedinih timova biti će objavljena na web stranici škole. Uspješno obavljene zadatke završili smo dvosatnim plivanjem na bazenima Cerine. Ovom terenskom nastavom obilježili smo tjedan kretanja, relizirali društvenu dimenziju građanskog odgoja (vodi i moderira rad grupe, usklađuje i oblikuje zaključke, izvješćuje o njima, navodi pravila grupnog rada i oblike grupnog rada, koristi komunikacijske vještine – aktivno slušanje, parafraziranje, sažimanje, fokusiranje, preoblikovanje, kodiranje i dekodiranje osjećaja i potreba drugog, ja-poruke, ti-poruke) i primjenili na terenu obrazovne ishode iz teme topografske karte te zainteresirali učenike za ovogodišnji projekt Orijentacijsko kretanje.
|
Osnovna škola Ivan Lacković Croata Kalinovac |