Bioraznolikost ekosustava
Kako bi kritički promišljali o važnosti očuvanja ekosustava i prirodnih staništa, učenici šestih razreda su se posvetili istraživanju ekosustava, izrađujući modele kao dio nastavne cjeline o živoj i neživoj prirodi. Svaka grupa učenika istraživala je specifični ekosustav, kao što su šume, rijeke, mora i prašume te kroz svoje modele prikazala biljni i životinjski svijet, kao i međusobnu povezanost živih bića i njihovih staništa.
Učenici su tijekom izrade trebali što više reciklirati i na taj način iskoristiti što više odbačenih proizvoda koje imaju kod kuće. Modeli ekosustava ne samo da pokazuju kreativnost i znanje naših učenika, već nas podsjećaju i na važnost očuvanja prirode.
Sara Doboš, 6.b
lektira | ![]() |
![]() |
Učimo | ![]() |
![]() |
Časopisi | ![]() |
• Bug |
• Drvo znanja |
• National Geographic ... |
• Vidi |
• Prvi izbor |
• Moj planet |
![]() |
NJEMAČKI JEZIK | ![]() |
![]() |
Stranice za nastavnike | ![]() |
![]() |
GRAD SPLIT- PRIJATEL... | ![]() |
![]() |