« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Učiteljica naše škole Ana Perak sudjelovala je 21. kolovoza 2024. godine na online međunarodnoj konferenciji Izobraževanje v prihodnosti 2024/Future education 2024. na kojoj su uz učitelje iz Slovenije i Hrvatske prisustvovali i učitelji iz SAD, Ujedinjenog Kraljevstva i Nizozemske .
Budućnost obrazovanja opisuju slijedeći citati
„Neki su vjerovali da je internetska veza u učionici sve što je potrebno da se škola iz 20. stoljeća promijeni u prostor za učenje u 21. stoljeću. Da je barem tako jednostavno“ (Kuhlthau i dr., 2018., 23).
Suvremeno društvo stalno se mijenja. Prema popularnoj predodžbi, dvije trećine djece koja ulaze u obrazovni sustav kad jednom iz njega izađe, obavljat će poslove koji danas ni ne postoje (URL 2).
Škola je dužna odgovoriti na te promjene i na najbolji mogući način pripremiti učenike za izazove koji im predstoje.
Tema izlaganja naše učiteljica bila je Istraživački rad u nastavi Geografije. Predstavljeni su primjeri provedenih istraživačkih radova u sklopu nastave Geografije.
Donošenjem Kurikuluma za nastavni predmet Geografija za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj (NN 7/2019) osuvremenjeni su nastavni sadržaji te je omogućen drugačiji pristup učenju i poučavanju Geografije. Pritom se izdvaja primjena istraživačkih metoda i izrada istraživačkog rada. Istraživačko učenje utkano je u četvrti cilj učenja i poučavanja Geografije prema kojemu učenici radi otkrivanja novih spoznaja o geografskom prostoru planiraju i provodei geografsko istraživanje, samostalno ili u skupini, uz poželjan terenski rad (Geografija, 2019., 7). Predviđena je realizacija istraživačkog rada jednom u dvije godine (5. ili 6. razred / 7. ili 8. razred)