2021-10-30 12:56:23 DRUGA FAZA PROGRAMA E-ŠKOLE Započela je provedba radionica uživo u sklopu Programa obrazovanja za unaprjeđenje digitalnih kompetencija odgojno-obrazovnih radnika u sklopu druge faze programa “e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola za 21. stoljeće”. Provedba radionica će se odvijati u 1321 školi u Hrvatskoj, a na taj način će se sustavno raditi na osnaživanju i unapređenju digitalnih kompetencija odgojno-obrazovnih radnika. U našoj su školi, prema našem izboru, održane dvije radionice 28. listopada za članove našeg Učiteljskog vijeća. Radionicu Digitalno građanstvo - vještine u 21. st. u učionici i izvan nje održala je Jozefina Ćurković. Polaznici su upoznali ključne pojmove vezane uz koncept digitalnog građanstva, demokratske kulture te vrijednostima koje se time promiču. Na radionici smo dobili smjernice za ovladavanje temama koje će nam pomoći da u svojim učionicama prenesemo teme koje će učenicima približiti vrijednosti, vještine i znanje potrebno da postanu odgovorni građani, ne samo u školi ili u igri nego i u digitalnom svijetu. Radionicu Tamo gdje smo svi jednaki: primjena digitalne tehnologije u radu s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama održala je Josipa Blagus. U ovoj su radionici polaznici osvijestili posebne odgojno-obrazovne potrebe učenika te mogućnosti koje suvremeni pristup u radu s digitalnim tehnologijama može pružiti u kontekstu prilagodbe nastavnih procesa specifičnim potrebama ovih učenika. Tema radionice je upotreba asistivnih tehnologija (Omoguru, Omotype, Dictation, ModMath, ICT-AAC Komunikator, Vizualni raspored) u radu s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama s naglaskom na učenike sa specifičnim teškoćama u učenju (disleksija, disgrafija, diskalikulija), s komunikacijskim teškoćama, s motoričkim teškoćama te na darovite učenike. Obje radionice su sudionicima bile korisne te su kroz vježbe otkrivali vještine i kompetencije koje mogu utkati u svoj odgojno-obrazovni rad. s. Mandica Starčević, ravnateljica |
Katolička osnovna škola Šibenik |