2024-02-10 09:37:47

STOTI DAN ŠKOLE
 
Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Ideja obilježavanja stotog nastavnog dana krenula je iz Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono, a projekt se provodi preko eTwinning platforme i svake se godine u obilježavanje stotog dana škole uključuje sve više učitelja.
Učenici Katoličke osnovne škole već godinama sudjeluju u ovom projektu i s nestrpljenjem očekuju proslavu stotog nastavnog dana. 

U  ovoj nastavnoj godini, točnije 9. veljače 2024.  iza njih je 100 dana prijateljstva, učenja, sreće, ponekad tuge, ali i jako puno radosti.  Za ovo obilježavanje učiteljice su pripremile različite aktivnosti kojima su se zabavili s učenicima, a svi zajedno su ponešto i naučili.

Učenici 1.a razreda na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi, zatim su na satu Hrvatskog jezika ispisali 100 riječi, a zabavili su se i crtanjem čudovišta Stotka kao i dizajniranjem naočala u obliku broja 100. Uživali su i pjevajući himnu stotog dana škole. Svakoj aktivnosti su pristupili s velikim veseljem i smijehom.

Učenici 1.b razreda su se predstavili (napisali nešto o sebi) u 100 riječi, nabrajali su i zabilježili sve ono što prije 100 dana nisu znali, a sad su naučili. Izmijenili su međusobno 100 zagrljaja te su se kroz jutarnju šetnju fotografirali nakon 100 prijeđenih koraka.

Učenici 2.a razreda su na satu Hrvatskog jezika stoti dan obilježili osmišljavanjem i zapisivanjem 100 rečenica dok su na satu Likovne kulture bojili i izrezivali prigodne naočale.

Učenici 2.b razreda na satu Tjelesne i zdravstvene kulture izveli su 100 vježbi istezanja (10 vježbi po 10 ponavljanja).

Učenici 3.a razreda na satu Hrvatskog jezika u skupinama su na papire pisali 10 puta po 10 imenica, 10 pridjeva i 10 glagola nasumično. Potom su ih spojili u 100 smiješnih rečenica.

Riješili su i 100 matematičkih zadataka pisanog zbrajanja i oduzimanja troznamenkastih brojeva. Na satu Glazbene kulture pokazali su izvrsnu kreativnost i unutar glazbenog stvaralaštva na zadanu glazbu osmislili stihove vlastite pjesme za stoti dan te ju snimili. Za kraj su se počastili sa stotinu slatkih štapića.

Učenici 3.b razreda su odradili 10 x 10 motoričkih vježbi, smišljali su matematičke zadatke čiji rezultat iznosi 100, pronašli su na geografskoj karti 100 naseljenih mjesta i pravilno ih zapisali. Smišljali su i zapisivali rečenice o tome što bi učinili sa 100 E, što će se dogoditi za 100 dana, što mogu 100 puta učiniti i sl. U digitalnom alatu Kleki – Paint Tool crtali su stogodišnjaka. Gađali su metu i natjecali se tko će prije doći do 100 bodova, a najviše smijeha i zabave su donijele igre s „padobranom“ sa 100 loptica.

Učenici 4.a razreda na satu Prirode i društva pronašli su na geografskoj karti Hrvatske 100 gradova i sela te ih smještali u pripadajuće zavičaje. Na satu Hrvatskog jezika pisali su 100 lijepih riječi koje su im bila motivacija za izražavanje pozitivnih osobina njihovih prijatelja. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture napravili su 100 vježbi istezanja dok su se na satu Likovne kulture izražavali poput umjetnice Yayoi Kusame slikajući brojku 100. Za uspješan rad učenici su dobili i diplome te time zaokružili stoti dan ove nastavne godine.

Učenici 4.b razreda stoti dan proslavili su sportski i to utrkujući se na 100 m.

Iako je stoti dan škole bio ispunjen smijehom, pjesmom i veseljem učenici su u vođenim aktivnostima ostvarili sve odgojno-obrazovne ciljeve i ishode te samostalnim i timskim radom razvijali socijalne i građanske vještine.

 Željka Ćaleta Car, Antonija Mamužić

Više fotografija pogledati klikom na našu društvenu mrežu Facebook.

 

 

 

 


Katolička osnovna škola Šibenik