2024-03-01 11:14:40 100. dan škole 100. dan škole obilježen je u OŠ Kneževi Vinogradi nizom zanimljivih aktivnosti. Ovo je druga školska godina kako smo u okviru eTwinning projekta i Udruge Zvono, obilježili 100. dan škole 2024. Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini odabranim sadržajima obilježiti ovaj dan. Vođenim aktivnostima učenici ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Učenici 3.a, 4.a i 4. b razreda s učiteljicama Dunjom Kufner, Kristinom Čičak i Oljom Đurkas rješavali su sljedeće aktivnosti: 100 geometrijskih zadataka i mozgalica, hrvatski jezik u 100 lijepih riječi, listić s riječima koje im je učiteljica izgovorila 100 puta, 100 pokreta uz glazbu i 100 dodavanja s balonom. Uz pomoć reklamnih letaka i matematike birali su što sve mogu kupiti u trgovini za 100 eura. Učenici prvih razreda s učiteljicom Mihaelom Kikić obilježili su stoti dan škole tako što su izradili bedževe u obliku brojke 100 koje su nosili cijeli dan. Zatim su riješili radne listiće s matematičkim zadacima, razgibali se uz 100 pokreta te su nabrajali riječi koje su čuli 100 puta od svoje učiteljice. Učenici prvih razreda s pedagoginjom Andreom Poljarević ponovili su i nadogradili osnovne emocije. 10 učenika uvježbavalo je 10 emocija na različite načine kako bi bili što uspješniji u prepoznavanju mikroekspresije lica te time povećali razinu emocionalne inteligencije. Potom su proveli aktivnost 100 lica emocija koje su pokazali pomoću pantomime te su izradili „Emočale“ kojima su ukrasili svoja lica. Knjižničarka Ivana Norac s 4. b u školskoj je knjižnici provela aktivnosti vezane uz čitanje. Čitali smo priče od 100 riječi koje su prošle školske godine napisale bivše učenice naše škole u sklopu projekta Hrvatske mreže školskih knjižničara 100 riječi: kreativne tekstualne minijature. Priče su objavljene u digitalnom zborniku. Učenici su prilikom slušanja priča igrali igru Bingo!. Zatim su podijeljeni u parove rješavali nastavne listiće vezane uz poticanje čitanja, knjige i knjižnicu. Učiteljica njemačkog jezika Kristijana Rebrina je s učenicima 4. b razreda napravila sljedeće aktivnosti: učenici su trebali napisati 100 riječi na njemačkom jeziku na teme poput: hrane, školskih predmeta, jeseni, brojeva do 20, abecede, itd. Napisane riječi su zatim fizički zabilježene na A4 papirima, zalijepljene na ploču kako bi se stvorio vizualni prikaz rada. Na kraju sata provela se kratka evaluacija svih zadanih aktivnosti. Učiteljica informatike Lidija Šušak upoznala je učenike s online programom WordArt. Ponavljali su nastavne sadržaje Informatike 3. i 4. razreda prisjećajući se naučenih pojmova. Uz pomoć programa stvarali su 100 pojmova s odabranim riječima. Zajednički su birali oblike i boje služeći se ponuđenim alatima unutar programa. https://wordart.com/1hc648gpavyh/100dan-%C5%A1kole Naposljetku, svi su dobili pohvalnice kao nagradu što su toga dana bili točno sto dana pametniji i kreativniji.
Sigurna komunikacija u digitalnom okruženju 100. dan škole u našoj školskoj knjižnici
Učiteljica: Olja Đurkas
|
Osnovna škola Kneževi Vinogradi |