2018-09-13 09:26:35 Edukacija odgojno-obrazovnih djelatnika: Razvoj kurikulumske kulture Edukacija je održana 28. i 29. lipnja 2018. Predavačica je bila prof.dr.sc. Vlatka Domović s Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Etimološko objašnjenje riječi kurikulum i raznolikost teorijskih određenja kurikuluma ukazuju da je riječ o vrlo kompleksnom pojmu. Riječ kurikulum potječe od latinske riječi curriculum i ima različita značenja: tijek, tijek života, utrka, utrkivanje, natjecanje…Termin kurikulum se koristi u obrazovanju upravo stoga što se njime izražava cjelokupan tijek, put do ostvarivanja postavljenih ciljeva školskog obrazovanja u nekom društvu. Školski kurikulum je proces planiranja, provođenja i evaluiranja poučavanja i učenja učenika koje izvodi škola polazeći od potreba i interesa učenika i lokalne zajednice, nacionalnog kurikuluma i resursa škole. Odgojno-obrazovni djelatnici imali su prigodu putem predavanja, prezentacija, radionica, individualnog i skupinskog rada, te iskustvenim učenjem doći do važnih spoznaja. Nakon dvodnevnog stručnog usavršavanja djelatnici mogu: - povezati sadržaj školskog kurikuluma s ključnim nacionalnim dokumentima - definirati ciljeve školskog kurikuluma - upoznati se sa strukturom kurikuluma škole - definirati misiju i viziju škole - raščlaniti potrebe učenika, roditelja, lokalne zajednice - izraditi sustav vrednovanja postignuća školskog kurikuluma. Fotografije s edukacije pogledajte u fotogaleriji. |
Osnovna škola Kneževi Vinogradi |