Učenici 1.a uspješno su priveli kraju šest eTwining projekata i jedan međunarodni projekt
Autor: Brankica Živković, 29. 6. 2020.
Sve projekte planirali su na samom početku školske godine 2019./2020. Dio projekata imao je svoje kraće vremensko trajanje, dok su drugi trajali tijekom cijele školske godine, pa i za vrijeme nastave na daljinu. Učenici 1.a uspješno su priveli kraju šest eTwining projekata (Zajednica škola u Europi), kao i jedan međunarodni projekt. Pojedinosti o svemu navedenome pročitajte u osvrtu učiteljice savjetnice Jasmine Vidaković.
PROJEKTI:
1. Svjetski tjedan Svemira obilježili smo raznim aktivnostima. Radili su u Web2.0 alatima koji su primjenjivi za učenike(mozzaweb-3D aplikacije). Naglasak je bio na učenju otkrivanjem, istraživačkoj nastavi, suradničkom učenju.
-Sudjelujući na eTwiningu istovremeno smo sudjelovali i u Međunarodnom projektu Moja mašta bira da istraži tajne Svemira.
2. Webučionica
Učenici su kroz svoje hobije, interese koje su prvo predstavili u razredu učili o istraživačkom radu, a zatim svoje radove predstaviti učenicima drugih škola uključenih u projekt putem izlaganja kroz videokonferenciju, radili su u web 2.0 alatima koji su za učenike primjenjivi, ostvarili kontakt s učiteljicama/učiteljima ,učenicima drugih škola.
3.Razglednice moga zavičaja
Istraživali smo i pratili godišnja doba oko škole i u svojim mjestu, njegove osobitosti i prepoznatljivosti te ih prezentirati vršnjacima iz drugih krajeva (zavičaja) domovine. Usporedbom vlastitog i tuđeg razvijali smo toleranciju prema različitostima i interes za druge. Slali smo fizičke i digitalne razglednice godišnjih doba.
4. Na putu dobrote
Projekt koji potiče da u blagdanskim danima potaknemo kod učenika, odraslih i svih ostalih u zajednici potrebu dijeljenje dobrih i pozitivnih trenutaka.
Cilj projekta je promocija vrijednosti dobrote kroz mjesec prosinac nizom aktivnosti kojima će se uočiti kako je potrebno samo pogledati oko sebe i uočiti što možemo promijeniti, podijeliti i učiniti drugačije.
5. 100.dan škole
Kroz različite aktivnosti osmišljene za stoti dan učenici su razvijali jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta.
6. Global School Play Day
Učenici su knjige u svojim torbama zamijenili igrama i igračkama bez struje i baterije. Širili igračke po učionici, nosili igračke izvan učionice i IGRALI SE.
Glavni ishod ove aktivnosti je bio da će učenici mogu organizirati i ispuniti vrijeme dosade, učiti kroz igru kako biti prijatelj, raditi dogovorno i zajedno, pomagati drugima, pjevati, veseliti se i smijati.
Sve u svemu, iza nas je jedna dobra i uspješna školska godina!
Informacije za roditelje RN 2023-2024.pdf
Informacije za roditelje PN 2023-2024.pdf
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |