eTwinning projekt Putujemo kroz vrijeme Projekt za razvoj vremenskih kompetencija
Autor: Blaženka Crnov, 4. 6. 2024.
Projekt "Putujemo kroz vrijeme" proveden je u 2.a razredu OŠ kralja Tomislava Našice. Autorice projekta su učiteljica Brankice Habuzin iz OŠ Dubrava iz Dubrave i Ljiljana Kubaša iz OŠ kralja Tomislava Našice.
Cilj projekta je bio omogućiti učenicima razumijevanje i vještine potrebne za snalaženje u vremenskim ciklusima, prepoznavanje i povezivanje događaja te kvalitetno organiziranje vlastitog vremena. Projekt se sada privodi kraju, a postignuti su mnogi značajni rezultati. Projektne aktivnosti osmišljene su kako bi učenici ovladali pojmovima vezanim uz vrijeme na intuitivnoj i iskustvenoj razini. Kroz praktične zadatke, istraživačke aktivnosti i kreativne projekte, učenici su učili o konceptima kao što su dan i noć, doba dana, dani u tjednu, mjeseci u godini, godišnja doba, kalendar, sat, prošlost, sadašnjost i budućnost. Također, projekt je uključivao istraživanje prošlosti mjesta i zavičaja, čime su učenici povezivali povijesne događaje sa stvarnim životnim situacijama.
Odrađene aktivnosti
- Izrada unikatnog kalendara: Učenici su kreirali kalendare koji prikazuju mjesece u godini, brojeve dana i važne datume poput rođendana i praznika.
- Tematski dani i tjedni: Organizirani su tematski dani posvećeni godišnjim dobima, prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Učenici su učili kroz praktične zadatke.
- Kreativne aktivnosti: Izradili su slikovnice, ilustracije, plakate, razredne kalendare.
- Istraživanje prošlosti: Istraživali su povijest svog mjesta, povezivali događaje i promjene kroz različite vremenske periode.
Projekt koristi različite metode i pristupe kao što su istraživanje u neposrednoj stvarnosti, učenje otkrivanjem, suradničko učenje, rješavanje problemskih zadataka, metoda kritičkog mišljenja, rad na tekstu, pisanje i likovno stvaralaštvo. Korištenje web alata i IKT kompetencija dodatno obogaćuje iskustvo učenja. Učenici će rezultate svojih aktivnosti prezentirati kroz plakate, postere, crteže, slike, fotografije te prezentacije . Ovakav pristup omogućava učenicima da kroz praktične i kreativne zadatke steknu duboko razumijevanje vremenskih pojmova, razviju sposobnosti samostalnog i suradničkog učenja te unaprijede svoje komunikacijske i tehnološke vještine.
Informacije za roditelje RN 2023-2024.pdf
Informacije za roditelje PN 2023-2024.pdf
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |