2012-04-05 22:49:19 Priča na dar Povodom 2. travnja - Međunarodnog dana dječje knjige učenici skupine Mladi knjižničari – animatori kulture poželjeli su uljepšati jedan školski sat svojim prijateljima iz 1. i 2. razrednih odjela matične škole. Budući da je 2. travnja prvi dan proljetnog odmora učenika, naše smo iznenađenje pripremili u petak, posljednjeg dana nastave. Zadovoljstvo je bilo obostrano: naši glumci petaši radovali su se ovakvom posjetu najmlađim učenicima škole te su marljivo uvježbavali čitanje priča i pripremanje igrokaza, a učenici 1.a i b te 2.a i b razreda iznenadili su se neočekivanim posjetom naših glumaca, psihologinje i knjižničarke. Budući da nismo željeli izići iz okvira redovnog programa nastave hrvatskog jezika 1. i 2. razreda, za odabir priča obratili smo se učiteljicama Jasmini Vidaković, Anici Janković, Ljiljani Kubaša, Mihaeli Pokrivka i Andrijani Buljan. U 1.a razredu lektirnu priču Hrabrica Željke Horvat-Vukelja pročitali su učenici 5.a i b razreda Lea Horvatek, Lara Vanevska, Laura Kalazić, Marta Štajhofer i Matija Lazar, koji su svojim izražajnim čitanjem i glumačkim talentom nasmijali učenike.
Budući da su učenici 1.b razreda prema planu i programu nastave hrvatskoga jezika trebali upoznati obilježja igrokaza, učenice 5.c razreda Ines Katruša, Vanesa Kanis i Klara Farkaš s radošću su im prikazale igrokaz Jadranke Čunčić-Bandov Zaboravljiv zeko, za koji su na susretima skupine Mladi knjižničari osmislile i izradile neobične unikatne lutke.
U 2.a i b razredu pročitali smo priču Sunčane Škrinjarić Zeleni mjesec. Tekst se nalazi u čitanci drugoga razreda, ali i u zbirci priča Dva smijeha, koja se nekada nalazila na popisu lektire te koju su učenici upoznali na ovom školskom satu. Uz učenike 5.c razreda Mateu Puhanić i Roberta Katavića te školsku knjižničarku, druge je razredne odjele posjetila i psihologinja Ana Kuric. Budući da od ove školske godine u našoj školi provodimo školski program učenja i čitanja s razumijevanjem, psihologinja i knjižničarka željele su učenicima približiti metodu oblikovanja senzornih slika i čitanja s pitanjima na umu, koje pomažu boljem razumijevanju teksta i motiviraju ih za čitanje. Učenici su se, iako u početku stidljivi, hrabro uključili u aktivan razgovor, u kojem smo zaključili da svatko od nas na drukčiji način zamišlja i doživljava likove i događaje u tekstu.
Učenici koji su sudjelovali u čitanju i izvođenju igrokaza zaslužili su velike pohvale za svoj izniman trud i predani rad. U ovo vrijeme darivanja pokazali su da dar, iako nema materijalnu vrijednost, može biti velik ako je iskren i dolazi iz srca! Sretan i blagoslovljen Uskrs,… …od srca! |
Osnovna škola Kralja Tomislava Našice |