2012-04-05 22:49:19

Priča na dar

Povodom 2. travnja - Međunarodnog dana dječje knjige učenici skupine Mladi knjižničari – animatori kulture poželjeli su uljepšati jedan školski sat svojim prijateljima iz 1. i 2. razrednih odjela matične škole.  Budući da je 2. travnja prvi dan proljetnog odmora učenika,  naše smo iznenađenje pripremili u petak, posljednjeg dana nastave.

Zadovoljstvo je bilo obostrano: naši  glumci petaši radovali su se ovakvom posjetu najmlađim učenicima škole te su  marljivo uvježbavali čitanje priča i pripremanje igrokaza, a učenici 1.a i b te 2.a i b razreda iznenadili su se neočekivanim posjetom naših glumaca, psihologinje i knjižničarke.

Budući da nismo željeli  izići iz okvira  redovnog programa nastave hrvatskog jezika 1. i 2. razreda, za odabir priča obratili smo se učiteljicama Jasmini Vidaković, Anici Janković, Ljiljani Kubaša, Mihaeli Pokrivka i Andrijani  Buljan.

U 1.a  razredu lektirnu priču Hrabrica  Željke Horvat-Vukelja pročitali su  učenici 5.a i b razreda Lea Horvatek, Lara Vanevska, Laura Kalazić, Marta Štajhofer i Matija Lazar, koji su svojim izražajnim čitanjem i glumačkim talentom nasmijali učenike.

Budući da su  učenici 1.b razreda prema planu i programu nastave hrvatskoga jezika trebali upoznati  obilježja  igrokaza, učenice 5.c razreda Ines Katruša, Vanesa  Kanis i Klara Farkaš s radošću su im prikazale igrokaz Jadranke Čunčić-Bandov Zaboravljiv zeko, za koji su  na susretima skupine Mladi knjižničari osmislile i izradile neobične unikatne lutke.

U 2.a i b razredu pročitali smo priču Sunčane Škrinjarić Zeleni mjesec. Tekst se nalazi u čitanci drugoga razreda, ali i u zbirci priča Dva smijeha, koja se nekada nalazila na popisu lektire te koju su učenici upoznali na ovom školskom satu. Uz učenike 5.c razreda Mateu Puhanić  i Roberta Katavića te školsku knjižničarku, druge je razredne odjele posjetila i psihologinja Ana Kuric. Budući da od ove školske godine u našoj školi provodimo školski program učenja i čitanja s razumijevanjem, psihologinja i knjižničarka željele su učenicima približiti metodu oblikovanja senzornih slika i čitanja s pitanjima na umu, koje pomažu  boljem razumijevanju teksta i motiviraju ih za čitanje.  Učenici su se, iako u početku stidljivi, hrabro uključili u aktivan razgovor, u kojem smo zaključili da svatko od nas na drukčiji način zamišlja i doživljava likove i događaje u tekstu.

Učenici koji su sudjelovali u čitanju i izvođenju igrokaza zaslužili su velike pohvale za svoj izniman trud i predani rad. U ovo vrijeme darivanja  pokazali su da dar,  iako nema  materijalnu vrijednost, može biti velik ako je iskren i dolazi iz srca!

Sretan i blagoslovljen Uskrs,…

…od srca!


Osnovna škola Kralja Tomislava Našice