2020-06-29 14:36:30

Učenici 1.a uspješno su priveli kraju šest eTwining projekata i jedan međunarodni projekt

Sve projekte planirali su na samom početku školske godine 2019./2020. Dio projekata imao je svoje kraće vremensko trajanje, dok su drugi trajali tijekom cijele školske godine, pa i za vrijeme nastave na daljinu. Učenici 1.a uspješno su priveli kraju šest eTwining projekata (Zajednica škola u Europi), kao  i jedan međunarodni projekt. Pojedinosti o svemu navedenome pročitajte u osvrtu učiteljice savjetnice Jasmine Vidaković.

PROJEKTI:

1. Svjetski tjedan Svemira obilježili smo raznim aktivnostima. Radili su u Web2.0 alatima koji su primjenjivi za učenike(mozzaweb-3D aplikacije). Naglasak je bio na učenju otkrivanjem, istraživačkoj nastavi, suradničkom učenju.

-Sudjelujući na eTwiningu istovremeno smo sudjelovali i u Međunarodnom projektu Moja mašta bira da istraži tajne Svemira.

2. Webučionica

Učenici su kroz svoje hobije, interese koje su prvo predstavili u razredu učili o istraživačkom radu, a zatim svoje radove predstaviti učenicima drugih škola uključenih u projekt putem izlaganja kroz videokonferenciju, radili su u web 2.0 alatima koji su za učenike primjenjivi, ostvarili kontakt s učiteljicama/učiteljima ,učenicima drugih škola.

3.Razglednice moga zavičaja

Istraživali smo i pratili godišnja doba oko škole i u svojim mjestu, njegove osobitosti i prepoznatljivosti te ih prezentirati vršnjacima iz drugih krajeva (zavičaja) domovine. Usporedbom vlastitog i tuđeg razvijali smo toleranciju prema različitostima i interes za druge. Slali smo fizičke i digitalne razglednice godišnjih doba.

4. Na putu dobrote

Projekt koji potiče da u blagdanskim danima potaknemo kod učenika, odraslih i svih ostalih u zajednici potrebu dijeljenje dobrih i pozitivnih trenutaka.

Cilj projekta je promocija vrijednosti dobrote kroz mjesec prosinac nizom aktivnosti kojima će se uočiti kako je potrebno samo pogledati oko sebe i uočiti što možemo promijeniti, podijeliti i učiniti drugačije.

5. 100.dan škole

Kroz različite aktivnosti osmišljene za stoti dan učenici su razvijali jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta.

6. Global School Play Day

Učenici su knjige u svojim torbama zamijenili igrama i igračkama bez struje i baterije. Širili igračke po učionici, nosili igračke izvan učionice i IGRALI SE.

Glavni ishod ove aktivnosti je bio da će učenici mogu organizirati i ispuniti vrijeme dosade, učiti kroz igru kako biti prijatelj, raditi dogovorno i zajedno, pomagati drugima, pjevati, veseliti se i smijati.

 

Sve u svemu,  iza nas je jedna dobra i uspješna školska godina!

 


Osnovna škola Kralja Tomislava Našice