2020-06-29 14:36:30 Učenici 1.a uspješno su priveli kraju šest eTwining projekata i jedan međunarodni projekt Sve projekte planirali su na samom početku školske godine 2019./2020. Dio projekata imao je svoje kraće vremensko trajanje, dok su drugi trajali tijekom cijele školske godine, pa i za vrijeme nastave na daljinu. Učenici 1.a uspješno su priveli kraju šest eTwining projekata (Zajednica škola u Europi), kao i jedan međunarodni projekt. Pojedinosti o svemu navedenome pročitajte u osvrtu učiteljice savjetnice Jasmine Vidaković. PROJEKTI: 1. Svjetski tjedan Svemira obilježili smo raznim aktivnostima. Radili su u Web2.0 alatima koji su primjenjivi za učenike(mozzaweb-3D aplikacije). Naglasak je bio na učenju otkrivanjem, istraživačkoj nastavi, suradničkom učenju. -Sudjelujući na eTwiningu istovremeno smo sudjelovali i u Međunarodnom projektu Moja mašta bira da istraži tajne Svemira. 2. Webučionica Učenici su kroz svoje hobije, interese koje su prvo predstavili u razredu učili o istraživačkom radu, a zatim svoje radove predstaviti učenicima drugih škola uključenih u projekt putem izlaganja kroz videokonferenciju, radili su u web 2.0 alatima koji su za učenike primjenjivi, ostvarili kontakt s učiteljicama/učiteljima ,učenicima drugih škola. 3.Razglednice moga zavičaja Istraživali smo i pratili godišnja doba oko škole i u svojim mjestu, njegove osobitosti i prepoznatljivosti te ih prezentirati vršnjacima iz drugih krajeva (zavičaja) domovine. Usporedbom vlastitog i tuđeg razvijali smo toleranciju prema različitostima i interes za druge. Slali smo fizičke i digitalne razglednice godišnjih doba. 4. Na putu dobrote Projekt koji potiče da u blagdanskim danima potaknemo kod učenika, odraslih i svih ostalih u zajednici potrebu dijeljenje dobrih i pozitivnih trenutaka. Cilj projekta je promocija vrijednosti dobrote kroz mjesec prosinac nizom aktivnosti kojima će se uočiti kako je potrebno samo pogledati oko sebe i uočiti što možemo promijeniti, podijeliti i učiniti drugačije. 5. 100.dan škole Kroz različite aktivnosti osmišljene za stoti dan učenici su razvijali jezično komunikacijske vještine u izražavanju, društveno humanističke u socijalnim, lokalnim i nacionalnim obraćanjima ostalim sudionicima projekta i tjelesno zdravstvena područja koja su integrirani dio samog projekta. 6. Global School Play Day Učenici su knjige u svojim torbama zamijenili igrama i igračkama bez struje i baterije. Širili igračke po učionici, nosili igračke izvan učionice i IGRALI SE. Glavni ishod ove aktivnosti je bio da će učenici mogu organizirati i ispuniti vrijeme dosade, učiti kroz igru kako biti prijatelj, raditi dogovorno i zajedno, pomagati drugima, pjevati, veseliti se i smijati.
Sve u svemu, iza nas je jedna dobra i uspješna školska godina!
|
Osnovna škola Kralja Tomislava Našice |