2021-11-04 13:24:00 Učenici 6. d razreda sudjelovali na 13. Festivalu prava djece na mreži Festival je trajao od 12. listopada do 20. studenog 2021. Učenici su gledali filmove koje su djeca snimila u sklopu programa „Školski objektiv“. Festival prava djece organizirala je Udruga za promicanje stvaralaštva i jednakih mogućnosti Alternator u suradnji s Uredom UNICEF-a za Hrvatsku, Uredom pravobraniteljice za djecu i Hrvatskim filmskim savezom, s ciljem proslave dječjih prava, promocije dječjeg stvaralaštva i stvaralaštva mladih.
Nakon što su pogledali filmove, učenici su na online radionici odgovarali na pitanja i sudjelovali u anketi. Pročitajte odgovore naših učenika. 1. film: „Oprezan let u cyber svijet – Društvene mreže“ Cilj je ovog zadatka da učenici uoče kako društvene mreže mogu biti zabavne, ali i vrlo opasne zbog nasilja, neprimjerenog ponašanja i ostalih opasnosti. Pitanja i odgovori: A) Navedite oblike nasilja putem društvenih mreža! Cyberbulliying, omalovažavanje, vrijeđanje, ruganje, pisanje ružnih riječi, provaljivanje u profil, lažno predstavljanje, pisanje neistina, uznemiravanje, govor mržnje, prijetnje, isključivanje iz grupa, manipulacija, objavljivanje video zapisa fizičkog maltretiranja. B) Znate li nekoga tko je bio žrtva nasilja putem društvenih mreža? Kratko opiši. Ne znam nikoga tko je bio žrtva nasilja na društvenim mrežama. C) Osmisli jedan slogan kojim ćeš upozoriti vršnjake na opasnost nasilja na internetu. Poštuj pravila na internetu, nema opasnosti. 2. film: „Virtualna škola“ Cilj je zadatka prepoznati pozitivne i negativne strane online nastave. Pitanja i odgovori: A ) Jeste li se mogli poistovjetiti s osobama iz filma? S kojom osobom? Zašto? Nisam se mogao poistovjetiti s osobama iz filma zato što ja uvijek pazim i radim na online nastavi. Nedostajalo je nekoliko dobrih učenika da malo uljepšaju taj online meeting. C) Što ste novo naučili? Naučio sam da učitelji ne mogu raditi zbog takvih učenika koji se samo zabavljaju na online nastavi. D ) Kako je online nastava utjecala na vas, u pozitivnom i negativnom smislu? Na mene je online nastava utjecala dobro jer sam uvijek pazio i zapisivao što je trebalo raditi. E ) Jesu li vam i koliko nedostajali vršnjaci, ali i učitelji? Nedostajali su mi puno, jer ih nisam dugo vidio. F) Koja je razlika između online nastave i nastave uživo? Razlika je u tome što nastavnik ili nastavnica ne može dobro objasniti neki pojam na online-u, a kada idemo uživo onda može jer nas može prozvati ili se mi javljamo da kažemo odgovor.
Adam Ivanušec, 6. d
|
Osnovna škola Kralja Tomislava Našice |