2024-02-13 13:38:55 Učenici OŠ kralja Tomislava Našice obilježili stoti dan škole raznovrsnim aktivnostima U mnogim školama diljem zemlje, stoti dan školske godine postao je povod za posebno slavlje. 1.a
Ove godine, naši učenici su taj dan obilježili nizom kreativnih i edukativnih aktivnosti, kroz eTwinning projekt 100.dan u školi autorice Sandre Vuk, demonstrirajući svoj entuzijazam za učenje i zajedništvo.
2.a
Jedna od ključnih aktivnosti bila je povezana s matematikom. Učenici su se okušali u različitim matematičkim igrama i zadacima koji su uključivali broj 100. Aktivnosti su bile dizajnirane da potaknu logičko razmišljanje i suradnju među učenicima. Likovne radionice također su bile središnji dio proslave.
2.b
Učenici su dobili zadatak stvoriti umjetnička djela inspirirana brojem 100. Neki su se odlučili za izradu 100 malih crteža na određenu temu, dok su drugi stvarali jedno veliko umjetničko djelo koje je sadržavalo elemente ili objekte u količini od 100. Ova aktivnost nije samo potaknula kreativnost, već je učenicima omogućila da razmišljaju o brojevima na novi, inovativni način. Stoti dan škole bio je i prilika da se naglasi važnost čitanja.
3.b
Učenici su sudjelovali u čitateljskom maratonu, gdje su izazvani da čitaju što više poglavlja u jednom danu. Ova aktivnost promovirala je ljubav prema čitanju i pokazala kako zajednički ciljevi mogu potaknuti suradnju i timski duh. Tjelesni odgoj nije bio izostavljen. Učenici su sudjelovali u raznim sportskim aktivnostima s temom broja 100. Ove aktivnosti bile su usmjerene na promicanje zdravog načina života i važnosti redovite tjelesne aktivnosti.
4.b
Obilježavanje stotog dana škole raznovrsnim aktivnostima pokazalo je kako obrazovanje može biti zabavno. Kroz igru, umjetnost, čitanje i fizičku aktivnost, učenici su naučili važne lekcije o matematici, suradnji, zdravom životu, i važnosti postavljanja ciljeva. Ovaj dan ostaje kao sjajan primjer kako škola može biti mjesto gdje se učenje i zabava spajaju u jedinstveno iskustvo.
|
Osnovna škola Kralja Tomislava Našice |