2022-11-04 12:10:47 UČENICI DRUGIH RAZREDA SUDJELOVALI U PROGRAMU JUMICAR U četvrtak 3. studenog učenici 2. razreda matične i područnih škola sudjelovali su u Programu prometne kulture za najmlađe (JUMICAR). Učenicima su se pridružili i štićenici Centra za odgoj i obrazovanje Zajezda. Program se provodi uz suglasnost i potporu Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, Agencije za odgoj i obrazovanje te u suradnji sa Službom za prevenciju Ravnateljstva policije, Hrvatskim Crvenim križem, Hrvatskom vatrogasnom zajednicom i Krapinsko-zagorskom županijom. Praktični dio odvijao se na prometnom poligonu postavljenom na školsko igralište koji je bio simulacija stvarnog prometa. Učenici su samostalno upravljali vozilima za obuku na električni pogon pritom poštujući prometna pravila. Uz vozače su se na poligonu našli i pješaci koji su se također morali pravilno kretati po poligonu. Sve aktivnosti provedene su uz nadzor instruktora. Učenici su probleme u prometu mogli sagledati iz perspektive vozača te su naučili koliko je bitno poštivati prometna pravila. Zatim su sudjelovali u radionici „Osnove prve pomoći“ koju su vodile djelatnice Gradskog društva Crvenog križa Zabok. Uz pomoć šminke, prikazane su realistične ozljede te način pružanja prve pomoći kod najtipičnijih dječjih ozljeda glave, lakta i koljena. Vatrogasno društvo provelo je obuku „Prevencija od požara za najmlađe“. Iz prve ruke učenici su saznali koliko je težak i riskantan posao vatrogasca te su isprobali kako je gasiti vatru. Kad su vidjeli policijsko vozilo i policajca pored njega nastupila je tišina, ali ona je kratko trajala jer se oglasila policijska sirena. Učenici su ponovili koja je uloga policije i što je posao policajca, koji broj trebaju nazvati u slučaju da im je potrebna pomoć, a posebno su se obradovali lisicama koje su svi htjeli isprobati. Više možete pročitati na priloženoj poveznici: https://jumicar.net/os-ksavera-sandora-gjalskog-zabok/
|
Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskog |