Riječ je o jedinstvenom projektu koji se provodio u drugom polugodištu. Svaki učenik je na 7 dana odnosio kući ruksak prepun knjiga različite tematike namijenjenih različitim dobnim skupinama.
Učenici, roditelji, braća, sestre, bake, djedovi i drugi članovi obitelji zajedno su provodili vrijeme čitajući knjige iz ruksaka te razgovarali o pročitanome. Najbolji čitači dolaze iz obitelji u kojima se mnogo čita i knjige se smatraju vrijednošću.
Svoje dojmove i crteže prikazali su u dnevniku čitanja, a odaziv roditelja i reakcije na projekt bile su sjajne. Neki učenici su bili jako uzbuđeni čekajući ponedjeljkom da slučajnim odabirom baš oni budu sretnici koji ruksak odnose doma.
Projektom „Čitamo mi, u obitelji svi!“ roditeljima se skreće pozornost na činjenicu koliko je vrijedno i nezamjenjivo da tijekom svih nižih razreda budu uzor svojoj djecu u čitanju, umjesto da ih tjeraju na čitanje. Projektom se promiče razvoj čitalačkih vještina kao sastavnice cjeloživotnog učenja.
Pripremila učiteljica Milica Markiš