2020-03-13 19:27:22 Uputa vezana uz organizaciju nastave na daljinu Poštovani roditelji, Slijedom uputa koje je dostavilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja u svim osnovnim i srednjim školama redovna nastava neće se održavati od ponedjeljka, 16. ožujka 2020., i kreće izvodenje nastave na daljinu. Isporuka obrazovnih sadržaja za razrednu nastavu Ministarstvo znanosti i obrazovanja organizirat će u suradnji s Hrvatskom radiotelevizijom na 3. programu nastavu za učenike razredne nastave prema kurikulumima i nastavnim programima svaki dan u sljedećim terminima u programu pod nazivom Škola na Trećem:
Razred Termin 1. razred OS 8 — 10 h 2. razred OS 10 — 12.30 h 3. razred OS 13 — 16 h 4. razred OS 16 — 19 h
Prvi dan emitiranja nastave na daljinu preko HRT 3 pod nazivom Škola na Trećem bit će u ponedjeljak, 16. ožujka 2020. godine. Isporuka obrazovnih sadržaja za predmetnu nastavu Za sve učenike online nastava počinje u ponedjeljak, 16. ožujka 2020., prema rasporedu i smjenama koje će odrediti MZO i objaviti na mrežnim stranicama. Za učenike predmetne nastave osnovnih škola svaki dan će biti definiran raspored i pripremljeni sadržaji za online nastavu za osnovni paket predmeta od 4 do 5 sati na dan. Sadržaji će uključivati videosnimku predavanja, kao i dodatne radne materijale. Dodatno se potiču svi predmetni nastavnici da, osim ovoga osnovnog paketa, pripremaju vlastite sadržaje ili organiziraju suradnju u svojim virtualnim razredima. Takoder, predmetni nastavnici čiji predmeti nisu pokriveni osnovnim paketom mogu organizirati nastavu u 5., odnosno 6. satu u danu. Važno: Prema mišljenju Vlade RH i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske do daljnjega djelatnici trebaju navedene aktivnosti i redovite poslove obavljati na radnome mjestu u školama, barem do uspostave pune funkcionalnosti sustava nastave na daljinu. Redovno ćemo objavljivati sve novosti o izvođenju nastave pa molimo roditelje i učenike da prate mrežne stranice škole. Praćenje i potpora Razrednici bi trebali svaki radni ran u „virtualnim razredima“ od 5. do 8. razreda u osnovnim školama i od 1. do 4. razreda u srednjim školama podsjetiti učenike na dnevni raspored i uputiti ih na sadržaje potrebne za ostvarivanje nastave taj dan. Predmetni nastavnici trebaju davati i upute vezano uz korištenje materijala u udžbenicima te samostalnog rada učenika. Korisno je i da učenici imaju jasne domaće zadaće kako bi se mogao pratiti njihov rad. Prisutnost učenika na nastavi prati se uz njihove aktivnosti u „virtualnom razredu“ . Savjetnici AZOO-a i ASOO-a pratit će aktivnosti nastavnika i pružati potporu u njihovim aktivnostima. Mentori u Školi za život kontinuirano će raditi na izradi novih digitalnih sadržaja te po potrebi davati potporu nastavnicima u izradi vlastitih materijala, osmíśljavanju dodatnih materijala te dodatnih aktivnosti koje učenici izraduju samostalno. Predlažemo učiteljima da kontinuirano daju povratne informacije učenicima različitim metodama vrednovanja kao što su učenje i vrednovanje za učenje, a vrednovanje naučenog za sada nije obvezno. Sve obavijesti paralelno će se objavljivati na stanicama MZO-a, CARNET-a, Śkole za život, Agencije za odgoj i obrazovanje, Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Sve ravnatelje molimo da prate obavijesti u učionici za ravnatelje na Loomenu. Potpora predmetnim nastavnicima pružat će se u odgovarajućim predmetnim virtualnim učionieama na Loomenu u kojima se provode redovite edukacije za Školu za život. Ravnatelji takoder trebaju osigurati prihvat učenika razredne nastave koje roditelji nisu u mogućnosti ostaviti pod nadzorom kod kuće. Učenici u školi takoder trebaju pratiti nastavu na programu HRT 3. Dakle, za njih neće biti organizirana nastava, nego će pratiti obrazovni program na tele iziji ili će sudjelovati u nastavi na daljinu uz praćenje učitelja. Učeniei koji koriste uslugu pomoćnika u nastavi mogu je nastaviti koristi u školi ako učenik dolazi u śkolu ili kod kuće ako učenik ostaje kod kuće. Medutim, u ovome drugom slučaju potrebna je suglasnost roditelja i pomoćnika. Uslugu je moguće koristiti u vremensku opsegu koji je potreban za praćenje nastave na daljinu, a najviše koliko je učenik koristio uslugu pomoćnika u nastavi u śkoli. Dodatne obavijesti bit će dostupne tijekom sutrašnjeg sastanka s ravnateljima u virtualnoj učioniei. S poštovanjem, |
Osnovna škola Lapad |