2010-10-25 09:37:00
Stručni suradnici u školi
Nositelji razvojno-pedagoške djelatnosti su stručni suradnici u školi. To su: pedagog, psiholog, defektolog, socijalni radnik i knjižničar.
Stručni suradnici u školi ostvaruju sljedeće zadaće:
-
potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,
-
prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
-
sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
-
profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama, interesima i sposobnostima,
-
pružaju savjetodavnu pomoć učenicima,roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti /procesa,
-
sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
-
sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno obrazovnih djelatnika,
-
istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
-
istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa,akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojnoobrazovne djelatnosti/procesa,
-
rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
-
uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
-
prate nove spoznaje iz područja pedagogije / psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
-
uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
-
provode vrjednovanje i samovrjednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.
Rad pedagoga, psihologa, defektologa, socijalnoga radnika i knjižničara usmjeren je na sva područja odgojnoobrazovne djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:
-
pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
-
neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
-
vrjednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
-
stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
-
bibliotečno-informacijska i dokumentacijska
|