2015-10-07 08:37:26 Učenici čitaju štićenicima Doma za starije i nemoćne u Lužanima 23. rujna 2015. godine učenici osmoga razreda zajedno s učenicima uključenim u projekt Tulum s(l)ova i knjižničarkom i vjeroučiteljicom posjetili su Dom za starije i nemoćne osobe u Lužanima. Razlog posjeta bio je Međunarodni dan starijih osoba koji se obilježava 1. listopada. Događaj koji smo za starije osobe organizirali u suradnji s Domom za starije i nemoćne bio je vrlo lijepo prihvaćen, čitali smo, pjevali, razgovarali i družili se. Predstavili smo projekt te rekli kako smatramo da je kulturna usluga čitanja naglas najpotrebnija djeci koja još sama ne znaju čitati i starijim osobama koje slabije vide i brzo se umaraju čitajući, a ipak vole čuti poneku dobru priču ili pjesmu. Susret smo započeli pjesmom Šokački nokturno Vladimira Rema koju nam je pročitala Iva Đurić, a nastavili ulomkom iz Slavonske šume Josipa Kozarca čiju nam je ljepotu svojim glasom dočarao Tvrtko Ergović. Nakon razgovora o tome na što je koga podsjetila slavonska šuma u kojemu smo čuli dogodovštine iz mladosti naših slušatelja susret smo nastavili poučnom pričom Novčić o važnosti materijalnoga bogatstva i dijeljenja koju nam je pročitao Robert Pešutić. U razgovoru koji je uslijedio nakon ove priče saznali smo da je i za učenike kao i za štićenike Doma zdravlje najvažnije u životu. Susret smo završili filozofskom pjesmom o ljubavi Stjepana Licea koju je interpretativno pročitala Barbara Pešutić. Nakon učenika i naša vjeroučiteljica priključila se čitanju naglas te je umirovljenicima pročitala njima dobro poznate stihove iz Bilbije. Za tu prigodu odabrala je jedan od Psalama. Razgovarali smo o svakome pročitanome tekstu, pitali naše slušatelje što savjetuju nama mlađima, tražili da podijele mudrost svojih godina s nama. Za kraj smo im pjesmom Sve poštivam, svoje uživam uljepšali dan. Želite li vidjeti više fotografija ovoga događaja posjetite našu facebook stranicu Knjižnica Osnovne škole "Ljudevit Gaj" Lužani i uživajte.
|
Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Lužani |