preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljudevita Gaja Nova Gradiška

Login
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

 

 

"Mozak nije posuda koju treba napuniti,

već vatra koju treba zapaliti" 

(Plutarh)  

- prethodni citati -

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 3. 2011.

Ukupno: 719418
Ovaj mjesec: 8111
Ovaj tjedan: 714
Danas: 50
GODIŠNJAK

ŠKOLSKA PREHRANA

e-Škole

 

HIMNA ŠKOLE

 

Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.

Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u  školi kraj Šumetlice.
 
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.

HIMNA EKO-ŠKOLE

  

Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
 
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
    
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
 
S.O.S. otvorite oči…

EKO KODEKS

DIJAMANTNI CERTIFIKAT

LOGO STOP NASILJU

LJUDEVIT GAJ

Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je  20. travnja 1872. u Zagrebu.

Naslovnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠARENE ŠKOLE – KOJE DJECA VOLE! PARTNERSTVO S ADOPTOM
Autor: Helena Kudra, 16. 5. 2024.

Početkom ove školske godine ušli smo u partnerstvo s udrugom ADOPTA u projektu pod nazivom „Šarene škole- koje djeca vole!“.

ADOPTA je udruga za potporu posvajanju koja djeluje u Zagrebu, ali svoje aktivnosti nastoji proširiti po cijeloj Hrvatskoj pa su tako došli do nas. Program vodi gospođa Dubravka Marušić sa svojim kolegama


Cilj projekta je prevencija socijalne isključenosti i vršnjačkog nasilja usmjerenog prema djeci i mladima koji odrastaju u institucionalnim okruženjima, netradicionalnim obiteljima (udomiteljske, posvojiteljske, jednoroditeljske i dr.) i mladima pripadnicima nacionalnih manjina, kroz edukativne aktivnosti za djecu i mlade te osnaživanje učitelja i stručnih radnika škola-partnera.

U travnju je  došlo vrijeme za realizaciju partnerstva pa su kolege iz Adopte održale radionice u 6. i 7. razredima na temu različitosti, usmjerene prvenstveno na senzibilizaciju i prihvaćanje različitih iskustava odrastanja, uključujući i iskustva u sustavu socijalne skrbi, različitih obiteljskih struktura (jednoroditeljske obitelji, posvojiteljske obitelji, udomiteljske obitelji…), etničkih pripadnosti i sl. Radionice su osmišljene u svrhu razvoja socijalnih vještina učenika. Tijekom radionica s učenicima su prorađene  teme vezane za komunikaciju s ranjivim skupinama djece, a s posebnim naglaskom na djecu koja odrastaju u alternativnoj skrbi i posvojenu djecu. Ciklus se sastoji od 6 radionica a svaka radionica traje 1 školski sat.

Naši učenici ugodno su iznenadili radoznalošću i pitanjima vezanim za ovu temu. Kolege iz Adopte pohvalile su njihovu aktivnost i discipliniranost.

13.5.2024. odrađena je radionica jačanja kapaciteta za stručnu službu i učiteljsko vijeće naše škole na temu podržavanja emocionalne dobrobiti te psihosocijalnih i obrazovnih potreba učenika u odgojno-obrazovnom kontekstu, s naglaskom na različita iskustva i okruženja odrastanja djece i mladih. Radionice obuhvaćaju i prevenciju nasilja i promicanju tolerancije prema učenicima koji dolaze iz različitih obiteljskih struktura i/ili koji su drukčijeg etničkog podrijetla te ulozi i postupanju škole pred nadležnim tijelima u cilju zaštite dobrobiti djeteta u skladu s Obiteljskim zakonom. Učitelji su upoznati s nizom činjenica vezanih za usvajanje ili udomljavanje djece.

Planirano je još nekoliko radionica s učenicima i učiteljima. Sve će završiti okruglim stolom  na temu „Obrazovne poteškoće djece koja su odrastala ili odrastaju u alternativnim oblicima skrbi“ , a na kojem bi trebali sudjelovati i djelatnici odgovarajućih institucija u našem gradu.

Ovaj projekt proširio je naše vidike i samo je nastavak naših projekata poput posljednjeg Erasmusa Raličitost nas čini jedinstvenima koji smo provodili prošle školske godine. Nastavljamo s odgojem i obrazovanjem mladih ljudi koji su spremni prihvatiti svakoga, jer smo, u konačnici, doista svi jednaki.

Blagica Pečnjak, ravnateljica

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju