« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Podno Slavče, kraj potoka,
djetinjstvo se moje smije.
Prva ljubav tu se krije,
naše igre, maštarije.
Tu se uči, tu se radi,
slažu dvojke i petice.
Novi život tu se gradi
u školi kraj Šumetlice.
Našu školu mnogi znaju
po slavnome Ljudevitu Gaju.
Daleko se čuje ime
eko-škola Slavonije.
Hoće li sunce zauvijek sjati?
Zlatne haljine na nebu tkati?
Hoće li trava zelena biti?
Svi zdravu vodu želimo piti.
S.O.S. otvorite oči.
S.O.S. zemlja vas moli.
S.O.S. ljubavi treba.
Ona nas hrani i vodi do neba.
Hoće li vjetar donositi kišu?
Il΄ nam se tužni dani pišu?
Hoće li ljubav jača biti
da prirodu zdravu štiti?
S.O.S. otvorite oči…
Hrvatski preporoditelj, književnik, političar, zastupnik u Hrvatskom Saboru te tvorac ilirizma i vođa hrvatskog narodnog preporoda. Ljudevit Gaj rođen je 8. srpnja 1809. u Krapini. Njegova pjesma Još Hrvatska ni propala postala je hrvatska narodna preporodna budnica. Umro je 20. travnja 1872. u Zagrebu.
Od ove godine uključite dijete u zanimljivu aktivnost kojom će potaknuti poboljšanje numeričkog pamćenja i rješavanja matematičkih problema, poboljšane prostorne orijentacije, vizualizaciju, pažnju i koncentraciju…
Jedna od dokazanih koristi računanja na abakusu je bolje numeričko pamćenje. Prema istraživanju japanskih istraživača, učenici koji su koristili abakus bolje su zapamtili troznamenkaste brojeve koje su im učitelji pročitali od svojih vršnjaka koji nisu znali računati na abakusu.
Ova razlika u numeričkom pamćenju između učenika koji računaju na abakusu i učenika koji ga ne koriste upravo postoji zbog mentalnog računanja.
Dokazano je da učenici koji računaju na abakusu imaju bolju prostornu orijentaciju od učenika koji nisu savladali računanje na abakusu.
Upravo to je dokazano istraživanjem u kojem je učenicima pokazano polje s vertikalnim i horizontalnim linijama po kojem su bile smještene crne točke. Učenici su imali nekoliko sekundi da zapamte trenutni poredak točaka, kojeg su ubrzo nakon trebali rekreirati.
Učenici koji su računali na abakusu ostvarili su bolje rezultate, i to zato što su vježbanjem računanja na abakusu i mentalnog računanja vježbali i prostornu orijentaciju.
Rezultati istraživanja u kojem su sudjelovali učenici trećeg razreda osnovne škole pokazali su kako su učenici koji su minimalno godinu dana vježbali računanje na abakusu bolje rješili matematičke zadatke od onih koji nisu.
Pozivam vas da dovedete svoje dijete na ogledni sat u Osnovnu školu "Ljudevita Gaja", u četvrtak, 19.9.2024. u 18 sati.
Učiteljica Ivana Gubić