Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
Nastava u drugome polugodištu počinje u utorak 7. siječnja 2025. po redovnom rasporedu.
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Prošlogodišnji pobjednici akcije skupljanja papira u razrednoj nastavi, 2.d razredni odjel, iskoristio je sredstva od novčane nagrade i u ovo predblagdansko vrijeme posjetio Cinestar Arena Imax centar i na sam dan premijere pogledali toplu i poučnu priču o prijateljstvu Niko 3 u pratnji učiteljice i knjižničarke.
Tijekom prosinca, u sklopu nastavne cjeline: Obitelj i rodbina, uz obiteljske fotografije, čaj i domaće kolačiće i kekse, ugostili su bake i djedove koji su im približili način života u prošlosti te prikazali svoja obiteljska stabla. Bake i djedovi učenika su se svojim znanjem, iskustvom, a prije svega ljubavlju i pažnjom aktivno uključili u nastavu.
U studenom su mjesecu u Gradskoj knjižnici Ante Kovačića prisustvovali edukaciji Dijete i pas, koju provode djelatnici ZOO vrta u suradnji Skloništa za nezbrinute životnije Dumovec. Nakon edukacije, svim učenicima je uručena diploma.
Dana 6. prosinca 2024. učenici 7. i 8. razreda, koji pohađaju Dodatnu nastavu iz Kemije i Biologije te Prirodoslovnu grupu, posjetili su Beč. Posjeti Kući leptira i Prirodoslovnom muzeju proširili su znanje naših učenika o prirodi i znanosti na interaktivan način.
Prvo smo posjetili Kuću leptira (Schmetterlinghaus). Učenici su bili oduševljeni leptirima. Ovdje se uzgaja oko 50 različitih vrsta leptira, a oko 400 živih leptira slobodno leti kroz tropsku oazu. Iz prve su ruke promatrali životni ciklus leptira od jaja, gusjenice, kukuljice do odraslih leptira.
Posjetili smo i Prirodoslovni muzej (Naturhistorisches Museum). To je jedan od najvećih i najstarijih prirodoslovnih muzeja u svijetu. Njegova zbirka obuhvaća fosilne ostave, mineralogiju, paleontologiju, entomologiju i mnoge druge prirodne zbirke. Osobito nas se dojmio hrašćinski željezni meteorit koji je 26. svibnja 1751. godine pao kod zagorskog mjesta Hrašćina.
Adventski sajam dodao je posebnu čaroliju cijelom putovanju i omogućio učenicima da uživaju u Božićnom duhu Beča.
Djelić atmosfere možete vidjeti u nastavku:
Ogranak Matice hrvatske u Zaprešiću 5. prosinca 2024. u 19:00 sati organizirao je tribinu Što nam korisnog donose Erasmus+ i eTwinning projekti.
Na tom javnom događanju sudjelovali su DV Maslačak, OŠ Ljudevita Gaja, OŠ Antuna Augustinčića, OŠ Pavao Belas, OŠ Ivana Brlić Mažuranić, OŠ Pušća te Srednja škola Ban Josip Jelačić.
U konstruktivnom i ugodnom razgovoru članovi školskih timova izložili su svoje rezultate i dobrobit Erasmus+ i eTwinning projekata u školi. Nakon prezentiranja održan je i okrugli stol na tu temu.
U četvrtak, 05. prosinca 2024., organizirali smo Večer matematike.
Učenici (kao i pojedini roditelji) uključili su se u interaktivne radionice u kojima su putem igre, na vrlo zabavan način, rješavali matematičke zadatke i probleme. Učenici sedmih razreda sudjelovali su u radionici na temu kriptografije.
Dojmovi učenika su i više nego pozitivni, a kako smo se zabavili možete vidjeti u nastavku:
Danas su naše učenice predstavljale školu na međuškolskom natjecanju koje se održalo u Gimnastičkom klubu "Zaprešić' u Zaprešiću.
Naše učenice prošlu su srijedu nastupile na međuškolskom natjecanju iz odbojke i osvojile odlično 2.mjesto od 10 skola.
U četvrtak, 5. prosinca naše su srebrne učenice primile priznanja za uspjeh na državnom natjecanju u školskoj godini 2023./2024.
Leonida Fijan i Ljiljana Soldo su krajem listopada posjetile španjolsku školu CEIP Miguel Hernández u Argandi del Rey, gradiću 30-ak kilometara od Madrida. Time su ostvarile uzvratni posjet kolegica koje su u prošloj školskoj godini posjetile našu školu. Tom su prilikom imale i priliku upoznati većinu njihovih zaposlenika i učenika, budući da se radi o manjoj školi od naše. Pratile su rad pojedinih predmeta u školi, učenika različitih uzrasta i sposobnosti. Nazočile su kraćim sastancima vezanim uz samu administraciju škole i organizaciju nastave. Upoznale su se s radom upravljačkog tijela grada te su posjetile gradonačelnikov ured i kulturni centar. Upoznale su se s poviješću i običajima grada i njihovih stanovnika, budući da je grad poznat po tome da i najpoznatiji pisac Miguel de Cervantes vuče korijene iz ovog grada, te su zbog toga i likovi Don Quijote i Sancho Panza prepoznatljivi simboli grada i obrazovnih institucija.
Učiteljice su posjetom ovoj školi uspjele dobiti uvid u španjolski osnovnoškolski sustav, te su stekle puno novih ideja kojima bi mogle obogatiti vlastitu nastavu, a svojim kolegama u školi planiraju prenijeti svoja iskustva na jednom od budućih učiteljskih vijeća.
U glavnom gradu Portugala, Lisabonu, održani su Erasmus+ tečajevi pod nazivom „Introducing Sustainability Through Game-Based Learning and Gamification“ i „Digital Education Tools for Beginners“. Tečajevi su trajali od 20. do 26.10.2024., a na njima su sudjelovali naši učitelji Mario Ključević, Ana Rimac i Maja Horvatin.
Tijekom prvog tečaja učitelji Ključević i Rimac otkrili su 3 stupa održivosti i 17 globalnih ciljeva UN-a za održivi razvoj kroz multimedijski sadržaj i igre, dizajnirali su igrolike aktivnosti koristeći potpuno nove alate. Naučili su obrazovne prednost GBL-a i metodologije „gamifikacije“ te kako ih iskoristiti za potrebe poučavanja o održivosti. Unaprijedili su vještine osmišljavanja lekcija i plana lekcija usmjerenog na održivost koji uključuje pristup učenju temeljen na igri. Na kraju su razmjenjivali svoja iskustva s kolegama iz drugih država.
Drugi tečaj pohađala je kolegica Horvatin. Zaključila je da ovaj tečaj pomaže učiteljima s osnovnim digitalnim vještinama kako bi lakše zakoračili u svijet aplikacija i alata za digitalno obrazovanje. Sudionici su naučili kako koristiti softver i aplikacije za ispunjavanje potreba svojih učenika, povećali su svoje povjerenje u umjetnu inteligenciju i upozali jednostavne i učinkovite strategije za poboljšanje svoje (digitalne) nastave. Tijekom tečaja polaznici su stekli praktična iskustva o utjecaju digitalnih tehnologija na online suradnju i komunikaciju u školskom okruženju iz perspektive nastavnika i učenika.
Razgovori o pitanjima zaštite okoliša i hitnosti djelovanja za održivi razvoj značajniji su nego ikad u današnjem obrazovanju. Međutim, implementacija kurikuluma orijentiranih na održivost u učionici može biti iznimno izazovna za učitelje pri njihovom prvom iskustvu, zato će ovo iskustvo pomoći našim učiteljima u budućnosti pri planiranju sadržaja o ekologiji, održivosti i sl. Svjesni smo da je razvijanje osnovnih digitalnih vještina važno za budućnost i rad u našoj struci, stoga će ovi tečajevi biti dobra podloga za daljnje napredovanje.
U novoj školskoj godini nastavljamo suradnju s Institutom za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) na projektu Croatian Makers. U sklopu projekta održava se CM Liga, čiji je cilj omogućiti široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciju u osnovnoškolskom uzrastu. U sklopu ovog projekta okupljeno je preko 600 ustanova te više od 12.000 učenika i učenica.
Rad s učenicima u našoj školi provodit će učitelj informatike, Robert Rumenović, kao izvannastavnu aktivnost. Ova se aktivnost provodi besplatno, zahvaljujući donacijama IRIM-u koji školi osigurava sve materijale za rad i planirane aktivnosti. Za sudjelovanje nije potrebno prethodno iskustvo u robotici. Učenici će imati priliku raditi samostalno i u timu te sudjelovati u 4 kola natjecanja.
Naša je škola prošle godine osvojila 2. mjesto u regiji, a ove godine nadamo se još boljem rezultatu i plasiranju na Superfinale.
Broj sudionika na ovoj izvannastavnoj aktivnosti je ograničen, a namijenjena je učenicima od 6. do 8. razreda. Iznimno je moguće da je pohađaju i učenici 5. razreda pod uvjetom da, prema procjeni učitelja, učenik ima potrebno razumijevanje računalnih algoritama.
Tko?
učenici od 6. do 8. razreda
Kada?
kad je nastava poslijepodne, srijedom
6. i 8. razredi – od 11:30 do 13:05
7. razredi – od 09:45 do 11:25
Gdje?
informatička učionica, K12
Kako?
prijavi se ovdje
i dođi u prvom sljedećem terminu (16. ili 23. listopada)