

Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
| Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) | 
Prije podne
| 1. | 08:00 – 08:45 | 
| 2. | 08:50 – 09:35 | 
| 3. | 09.45 – 10:30 | 
| 4. | 10:40 – 11:25 | 
| 5. | 11:30 – 12:15 | 
| 6. | 12:20 – 13:05 | 
| 7. | 13:10 – 13:55 | 
Poslije podne
| 0. | 13:10 – 13:55 | 
| 1. | 14:00 – 14:45 | 
| 2. | 14:50 – 15:35 | 
| 3. | 15:45 – 16:30 | 
| 4. | 16:40 – 17:25 | 
| 5. | 17:30 – 18:15 | 
| 6. | 18:20 – 19:05 | 
 
	 
	
		
		 
	
	
 In our grandparents’ footsteps je međunarodni projekt u kojem su sudjelovali učenici 1.d razrednog odjela, a projektu se priključilo 11 učitelja i 121 učenik iz Turske, Poljske, Italije i Sjeverne Makedonije. Projekt je namijenjen učenicima od 7 do 11 godina. Projekt  je trajao jednu nastavnu godinu. Učenici koji su se uključili u projekt od studenog do svibnja upoznali su kulturnu baštinu svoje zemlje: običaje, plesove, narodne nošnje, kuhinju, pjesme i stare predmete. Svoje spoznaje prezentirali su na Twinspaceu u obliku videa. Učenici su ovim projektom njegovati kulturnu baštinu svoje zemlje te putem video uradaka učenika iz drugih zemalja upoznali i njihovu kulturnu baštinu. Osim navedenoga, ciljevi ovog projekta bili su pobuditi interes učenika za običaje i tradiciju svoje zemlje, zainteresirati učenike za običaje i tradiciju drugih zemalja, razvijati istraživačke sposobnosti, poticati aktivno djelovanje u školi i zajednici, razvijati kreativnost, razvijati govorne vještine engleskog jezika, povećati vidljivost škole, razvijati digitalnu kompetenciju i ICT vještine te steći nova inozemna prijateljstva. Finalni produkt projekta bila je izrada zajedničke e-knjige koja je obuhvatila kulturnu baštinu svih uključenih zemalja.
In our grandparents’ footsteps je međunarodni projekt u kojem su sudjelovali učenici 1.d razrednog odjela, a projektu se priključilo 11 učitelja i 121 učenik iz Turske, Poljske, Italije i Sjeverne Makedonije. Projekt je namijenjen učenicima od 7 do 11 godina. Projekt  je trajao jednu nastavnu godinu. Učenici koji su se uključili u projekt od studenog do svibnja upoznali su kulturnu baštinu svoje zemlje: običaje, plesove, narodne nošnje, kuhinju, pjesme i stare predmete. Svoje spoznaje prezentirali su na Twinspaceu u obliku videa. Učenici su ovim projektom njegovati kulturnu baštinu svoje zemlje te putem video uradaka učenika iz drugih zemalja upoznali i njihovu kulturnu baštinu. Osim navedenoga, ciljevi ovog projekta bili su pobuditi interes učenika za običaje i tradiciju svoje zemlje, zainteresirati učenike za običaje i tradiciju drugih zemalja, razvijati istraživačke sposobnosti, poticati aktivno djelovanje u školi i zajednici, razvijati kreativnost, razvijati govorne vještine engleskog jezika, povećati vidljivost škole, razvijati digitalnu kompetenciju i ICT vještine te steći nova inozemna prijateljstva. Finalni produkt projekta bila je izrada zajedničke e-knjige koja je obuhvatila kulturnu baštinu svih uključenih zemalja.
Zajednička e-knjiga sudionika u projektu:
https://view.genial.ly/648792be537fff00118e3996/interactive-content-in-our-grandparents-footsteps
 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]