

Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
| Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) | 
Prije podne
| 1. | 08:00 – 08:45 | 
| 2. | 08:50 – 09:35 | 
| 3. | 09.45 – 10:30 | 
| 4. | 10:40 – 11:25 | 
| 5. | 11:30 – 12:15 | 
| 6. | 12:20 – 13:05 | 
| 7. | 13:10 – 13:55 | 
Poslije podne
| 0. | 13:10 – 13:55 | 
| 1. | 14:00 – 14:45 | 
| 2. | 14:50 – 15:35 | 
| 3. | 15:45 – 16:30 | 
| 4. | 16:40 – 17:25 | 
| 5. | 17:30 – 18:15 | 
| 6. | 18:20 – 19:05 | 
 
	 
	
		
		 
	
	
 Inclusion of children with disabilities into regular      classes je eTwinnig projekt u kojem učitelji dijele            primjere dobre prakse: nastavne materijale,                    prijedloge za digitalne alate, kako uključiti učenike s      teškoćama u razvoju u igru i grupni rad s drugim            učenicima. Projekt je namijenjen djeci od 7 do 10            godina. Ciljevi ovog projekta su  razmjena ideja             između učitelja o načinima poučavanja djece s teškoćama u razvoju,  prezentacija primjera dobre prakse,  dijeljenje nastavnih materijala,  predlaganje digitalnih alata primjerenih i korisnih za djecu s teškoćama u razvoju,  sugeriranje načina uključivanja djece s teškoćama u razvoju u grupni rad,  poticanje djece s teškoćama u razvoju na suradničko učenje, isticanje prednosti djece u inkluziji,  pokazati stečeno znanje u različitim digitalnim alatima,  razvijanje logičkog i kritičkog mišljenja uočavanjem uzroka i posljedice,  proširiti vokabular, razvijati kreativnost,  razvijati govorne vještine engleskog jezika,  razvijati digitalnu kompetenciju i ICT vještine te steći nove strane prijatelje. U projekt je uključeno 6 zemalja: Italija, Grčka, Turska, Rumunjska, Francuska i Hrvatska te 14 učitelja iz navedenih zemalja.
    Inclusion of children with disabilities into regular      classes je eTwinnig projekt u kojem učitelji dijele            primjere dobre prakse: nastavne materijale,                    prijedloge za digitalne alate, kako uključiti učenike s      teškoćama u razvoju u igru i grupni rad s drugim            učenicima. Projekt je namijenjen djeci od 7 do 10            godina. Ciljevi ovog projekta su  razmjena ideja             između učitelja o načinima poučavanja djece s teškoćama u razvoju,  prezentacija primjera dobre prakse,  dijeljenje nastavnih materijala,  predlaganje digitalnih alata primjerenih i korisnih za djecu s teškoćama u razvoju,  sugeriranje načina uključivanja djece s teškoćama u razvoju u grupni rad,  poticanje djece s teškoćama u razvoju na suradničko učenje, isticanje prednosti djece u inkluziji,  pokazati stečeno znanje u različitim digitalnim alatima,  razvijanje logičkog i kritičkog mišljenja uočavanjem uzroka i posljedice,  proširiti vokabular, razvijati kreativnost,  razvijati govorne vještine engleskog jezika,  razvijati digitalnu kompetenciju i ICT vještine te steći nove strane prijatelje. U projekt je uključeno 6 zemalja: Italija, Grčka, Turska, Rumunjska, Francuska i Hrvatska te 14 učitelja iz navedenih zemalja.
 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]