Kutak za roditelje:
Zamolbe i zahtjevi:
Zahtjev za ispis s izbornog predmeta
Ispisnica iz škole (pdf)
Obrazac za izdavanje potvrde o školovanju (doc, pdf)
Obrazac za izostanak učenika s nastave (pdf)
Zahtjev za izdavanje duplikata/prijepisa svjedodžbe (doc, pdf)
Obavijest o upisu djece u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025.
Obavijest o rasporedu utvrđivanja psihovizičkog stanja djeteta
Školski preventivni program - evaluacija na kraju prvog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Školski preventivni program - evaluacija na kraju drugog obrazovnog razdoblja 2023./2024.
Statut škole (2019.) Statut škole - pročišćeni tekst (2020.) Statut škole - pročišćeni tekst (2024.) |
Prije podne
1. | 08:00 – 08:45 |
2. | 08:50 – 09:35 |
3. | 09.45 – 10:30 |
4. | 10:40 – 11:25 |
5. | 11:30 – 12:15 |
6. | 12:20 – 13:05 |
7. | 13:10 – 13:55 |
Poslije podne
0. | 13:10 – 13:55 |
1. | 14:00 – 14:45 |
2. | 14:50 – 15:35 |
3. | 15:45 – 16:30 |
4. | 16:40 – 17:25 |
5. | 17:30 – 18:15 |
6. | 18:20 – 19:05 |
U glavnom gradu Portugala, Lisabonu, održani su Erasmus+ tečajevi pod nazivom „Introducing Sustainability Through Game-Based Learning and Gamification“ i „Digital Education Tools for Beginners“. Tečajevi su trajali od 20. do 26.10.2024., a na njima su sudjelovali naši učitelji Mario Ključević, Ana Rimac i Maja Horvatin.
Tijekom prvog tečaja učitelji Ključević i Rimac otkrili su 3 stupa održivosti i 17 globalnih ciljeva UN-a za održivi razvoj kroz multimedijski sadržaj i igre, dizajnirali su igrolike aktivnosti koristeći potpuno nove alate. Naučili su obrazovne prednost GBL-a i metodologije „gamifikacije“ te kako ih iskoristiti za potrebe poučavanja o održivosti. Unaprijedili su vještine osmišljavanja lekcija i plana lekcija usmjerenog na održivost koji uključuje pristup učenju temeljen na igri. Na kraju su razmjenjivali svoja iskustva s kolegama iz drugih država.
Drugi tečaj pohađala je kolegica Horvatin. Zaključila je da ovaj tečaj pomaže učiteljima s osnovnim digitalnim vještinama kako bi lakše zakoračili u svijet aplikacija i alata za digitalno obrazovanje. Sudionici su naučili kako koristiti softver i aplikacije za ispunjavanje potreba svojih učenika, povećali su svoje povjerenje u umjetnu inteligenciju i upozali jednostavne i učinkovite strategije za poboljšanje svoje (digitalne) nastave. Tijekom tečaja polaznici su stekli praktična iskustva o utjecaju digitalnih tehnologija na online suradnju i komunikaciju u školskom okruženju iz perspektive nastavnika i učenika.
Razgovori o pitanjima zaštite okoliša i hitnosti djelovanja za održivi razvoj značajniji su nego ikad u današnjem obrazovanju. Međutim, implementacija kurikuluma orijentiranih na održivost u učionici može biti iznimno izazovna za učitelje pri njihovom prvom iskustvu, zato će ovo iskustvo pomoći našim učiteljima u budućnosti pri planiranju sadržaja o ekologiji, održivosti i sl. Svjesni smo da je razvijanje osnovnih digitalnih vještina važno za budućnost i rad u našoj struci, stoga će ovi tečajevi biti dobra podloga za daljnje napredovanje.