OZNAKA KVALITETE
Manuški KA2 projekt "Mi djeca EU kažemo..." okrunjen je Oznakom kvalitete.
Tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene su pedagoške inovacije. Projekt je integriran u kurikulum. Komunikacija i suradnja partnerskih škola je kvalitetna. Rezultati projekta predstavljeni su online te su vidljivi na TwinSpaceu, korišten je niz web alata.
Što je to?
To je konkretno priznanje učiteljima i školama za visoku razinu rada na eTwinning aktivnostima. Za učenike, ovo je poticaj i nagrada za uloženi trud, a za škole je to javno priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini.
Tko to ocjenjuje?
Nacionalna služba za podršku (NSS) ocjenjuje prijave za nacionalnu oznaku kvalitete.
Koji su kriteriji?
Za dodjelu oznake kvalitete (QL - Quality Label) bitni su sljedeći uvjeti:
· Svi partneri imaju zajedničke ciljeve i dijele isti program provedbe
· Projekt je završen ili je u zadnjoj fazi provedbe
· Učitelj koji se prijavljuje za QL dao je značajan doprinos projektu
· Vidljiva je suradnja među partnerima
· Rezultati projekta su vidljivi.
Ako su svi navedeni uvjeti zadovoljeni, NSS kreće s evaluacijom prema 6 kriterija:
1. Pedagoške inovacije i kreativnost = izvorni pedagoški aspekti, nov način učenja i podučavanja, poticanje kreativnosti kod učenika
2. Integracija projekta u kurikulum = Projekt je integriran u nastavni plan (aktivnosti, sadržaje, ciljeve)
3. Komunikacija i razmjena među partnerskim školama = procjena kvalitete komunikacije i razmjene iskustava i obrazovnih materijala među partnerskim školama (ocjenjuje se na temelju učestalosti, kontinuiteta, intenziteta i relevantnosti)
4. Suradnja partnerskih škola = planiranje, koordinacija i procjena na razini učitelja partnerskih škola (ocjenjuje se na temelju učestalosti, kontinuiteta, intenziteta i relevantnosti), suradnja među učenicima partnerskih škola (također se ocjenjuje na temelju učestalosti, kontinuiteta, intenziteta i relevantnosti)
5. Kreativna uporaba IKT = korišteni alati primjereni su aktivnostima i ciljevima projekta. Kreativna uporaba ICT alata u metodologiji i izradi sadržaja, promatrano u odnosu na dob učenika i kontekst škole
6. Rezultati, učinak i dokumentiranje = projekt nije izolirani događaj, već sastavni dio školskih aktivnosti i obrazovnih ciljeva škole, uključujući i ostale inicijative koje škola provodi u suradnji s lokalnom zajednicom. Aspekti projekta mogu poslužiti kao model i primjer dobre prakse za ostale učitelje. Procedure su jasne i dobro dokumentirane, stoga ih je moguće ponoviti. Projektni rezultati imaju zamjetan učinak, te obrazovnu i pedagošku relevantnost.