2020-11-04 17:31:01 Hallo! Sprich mit mir! Strani jezici igraju važnu ulogu na tržištu rada i bitna su komponenta vještina 21.stoljeća, no na žalost, u osnovnoj školi, drugi strani jezik je potpuno marginaliziran i ne uživa status koji mu pripada s obzirom na cjeloživotnu vrijednost koju pruža. Kako bi podigli jezične kompetencije i motivaciju naših učenika za učenje stranih jezika, odlučili smo kreirati ovaj projekt usmjeren primarno na vještine govorenja i slušanja. Želimo povezati učenike na lokalnoj razini, i nastavno gradivo oživjeti kroz videokonferencije koje će se odvijati u kvartalnom vremenskom okviru uz dodatno obilježavanje posebnih dana. Metode koje ćemo upotrijebiti su suradničko učenje, učenik-učeniku, projektni radovi, igrifikacija, uporaba IKT-alata. Ciljevi projekta: razvijanje vještina govorenja i slušanja poticanje učenja stranih jezika usvajanje jezičnih vještina u realnoj konverzaciji motiviranje učenika na učenje stranih jezika poticanje učenika na uporabu IKT-alata razvijanje vještina 21.st. upoznavanje drugih kultura i tradicija
Sve aktivnosti će se odvijati putem videokonferencija: 1.videokonferencija slijedi u studenom. Učenici se upoznaju i dijele informacije na obrađene teme. 2. videokonferencija usmena čestitka za Božić 3. Tvoj kostim za karneval? Što se kod vas jede za karneval? Kako su tvoji bake i djedovi obilježavali karneval? Što se nekad jelo? 4. Kako obilježavaš Uskrs? Imaš li neke posebne proljetne aktivnosti? Što proljeće znači za tebe? Što Uskrs znači za tebe? 5. Ljeto dolazi. Ljetne aktivnosti? Što jedeš ljeti? Odlaziš li nekamo?
Očekivani rezultati: poboljšane komunikacijske vještine motivacija za učenje stranih jezika proširivanje znanja drugih kultura i tradicija, objašnjavanje sličnosti i razlike između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života razvijanje sposobnosti uživljavanja u tuđu situaciju u međukulturnim problemskim primjenjivanje većeg broja strategija učenja i uporabe jezika
OČEKIVANI ISHODI/POSTIGNUĆA UČENIK ĆE MOĆI: proizvoditi kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove sudjelovati u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji na konkretnim primjerima objašnjava sličnosti i razlike između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga život opisati konkretne primjere međukulturnih susreta te objasniti moguće uzroke nesporazuma i predlažiti rješenja pokazati sposobnost uživljavanja u međukulturnim problemskim situacijama primjeniti veći broj strategija učenja i uporabe jezika pronalaći i upotrijebit informacije iz različitih izvora u skladu sa svojim potrebama suradnički učiti razviti komunikacijske kompetencije bira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika razviti kulturni i nacionalni identitet zajedništva i pripadnosti skupini opisati važnost i način prilagođavanja prehrane godišnjem dobu i podneblju opisati važnost redovitoga tjelesnoga vježbanja kao važnog čimbenika regulacije tjelesne mase razviti osobne potencijale razviti nacionalni i kulturni identitet kritički sagledati mogućnosti razvoja karijere i profesionalnog usmjeravanja analizirati načela i vrijednosti ekosustava
Tajana Bundara, prof. |
Osnovna škola "Manuš" Split |