2020-12-22 10:53:00

AKTIVNOSTI ERASMUS+ PROJEKTA U 1. POLUGODIŠTU ŠK.GOD. 20./21.

Promocija i ispitivanje tržišta nove su aktivnosti Erasmus+ projekta: Junior Business Minds Selling Online Eco-Traditional Games.

Marketinški tim sastavio je upitnik koristeći MS Forms kojim se od potrošača prikupljaju informacije važne za proizvod. Pitanja su sastavljena tako da profiliraju kupce te njihovu ekološku osviještenost, a istodobno prikupljaju podatke o namjeni kupovine igre. Anketa je važna povratna informacija za daljnji razvoj i plasman proizvoda na tržištu.

Učenici 6. razreda izradili su promotivni letak svih igrara naših partnera nastalih u Erasmus+ projektu. Učenici 8. razreda snimili i obradili video u kojem je prikazano kako se igra „Wolves & sfeeps“ ( „Na vuke i ovce“) s ciljem promidžbe i promocije proizvoda.


 

 

 


Osnovna škola Marčana