2022-08-31 14:43:58

OBAVIJEST UZ POČETAK ŠKOLSKE GODINE 2022./2023.

Dragi učenici, dragi roditelji!

Još nas nekoliko dana dijeli od početka nove školske godine.  Svi zajedno vas srdačno pozdravljamo i s nestrpljenjem očekujemo. Sigurni smo da se i vi radujete ponovnom susretu s prijateljima, sa svojim učiteljima i  školom, te vam svima želimo puno uspjeha i radosti u avanturi učenja i igre!

smiley  smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smileysmiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley 

Unazad nekoliko školskih godina susretali smo se s raznim izazovima koje smo složno i uspješno rješavali. Ova školska godina počinje s još jednim – a to je energetska kriza koja je zahvatila čitavu Europu te će se neminovno  odraziti na poslovanje i financijsko stanje naših škola. Pred nama je zahtjevno vrijeme štednje energenata, te vjerujem da ćemo odgovornim ponašanjem i samodisciplinom zajedničkim nastojanjima i utjecajem uspješno prebroditi i ovaj izazov, odgovorno raspolagati dostupnim resursima kako bi boravak u školi  bio ugodan i siguran.

Svaki novi izazov uvijek je prilika za razvoj i novo učenje, pa tako i ova – koju ćemo usmjeriti ka poboljšanju energetske učinkovitosti škola te edukaciju naših učenika za održivi razvoj i odgovorno društveno ponašanje.

Sretno svima u novoj školskoj godini ! smiley


OPĆE UPUTE :

  • Nastava počinje u ponedjeljak 5. rujna 2022. godine
  • 1. nastavni dan potrebno je ponijeti papuče, pribor za pisanje, notes i torbu za preuzimanje udžbenika. Učenici preuzimaju udžbenike 1. nastavni dan. Izjavu o preuzimanju udžbenika potpisuju roditelji, a učenici ih drugog dana dostavljaju razrednicima.
  • 1. nastavni dan učenici PREDMETNE NASTAVE (V.- VIII.r) će imati nastavu 3 školska sata s razrednicima - kada će im biti dodijeljeni udžbenici i te će dobiti sve potrebne upute i obavijesti uz početak nastavne godine (raspored sati, upitnik o izvananstavnim aktivnostima, suglasnosti za roditelje i dr.)  i biti upoznati s kućnim redom škole. Nastava će trajati od 8:00 do 10:30 sati. Autobusi  u dolasku prometuju po redovnom voznom redu, u odvozu učenika polaze u 10:35.
  • 1.nastavni dan učenici RAZREDNE NASTAVE (II.- IV.r) će imati nastavu 2 školska sata s razrednicima - kada će im biti dodijeljeni udžbenici i te će dobiti sve potrebne upute i obavijesti uz početak nastavne godine (raspored sati, upitnik o izvananstavnim aktivnostima, suglasnosti za roditelje i dr.)  i biti upoznati s kućnim redom škole.

- U matičnoj školi učenici 2.a, 2.b, 3.a, 3.b, 4.a i 4.b dolaze u školu u poslijepodnevnoj smjeni koja počinjeu 12:30 do 14:00 sati . Autobusi za učenike polaze u 12:15 sati, odlaze u 14:15 sati.

- U PŠ Kutinska Slatina učenici 2.c, 3.c, 4.c, i PŠ Stupovača 2., 3., 4. razred -dolaze u školu u jutarnjoj smjeni u 8:00 sati. Nastava će trajati od 8:00 do 10:30 sati. Autobusi učenike odvoze u 10:40 sati PŠ Kutinska Slatina, te 10:45 iz PŠ Stupovača.

  • Od 6.rujna 2022. nadalje, nastava se u matičnoj školi pohađa prema rasporedu turnusa objavljenom na web stranici škole. A smjena – 1.a, 2.a, 2.b, 3.b ; B smjena – 3.a, 4.a, 4.b, produženi boravak

PRVI RAZRED

  • Prijem učenika 1. razreda održat će se 5. rujna 2022.
  • u matičnoj školi u Kutini s početkom u 13:30 sati,
  • u Područnim školama Kutinska Slatina  i Stupovača  u 10:00 sati.

Učenici dolaze u školu u pratnji roditelja/staratelja. Okupljaju se ispred škole (u matičnoj školi na dvorištu zapadne školske zgrade, u područnim školama ispred ulaza u školu. Nakon kratke priredbe dobrodošlice učiteljice će preuzeti učenike i uvesti ih u učionice, gdje će se baviti kratkim aktivnostima. Nije potrebno donijeti papuče i školski pribor.

  • Prvog nastavnog dana aktivnosti će se za učenike 1. razreda u matičnoj školi održati u vremenu od 13:30 sati – 15:00 sati, u područnim školama Kutinska Slatina i Stupovača u vremenu od 10:00 sati – 11:30 sati.  Roditelji će kod dolaska u školu preuzeti udžbenike i potpisati izjave o dodijeljenim udžbenicima. Sve daljnje obavijesti i upute roditelji će dobiti od učiteljica.

PETI RAZRED

  • Formirana su DVA razredna odjela 5. razreda.

      5.A – razrednik Boris Juhas

      5.B – razrednik Goran Rebrača

  • Učenici 5.rujna 2022.  dolaze u školu u jutarnjem turnusu  prema općim uputama i uputama za predmetnu nastavu. Okupljaju se ispred škole u istočnom dvorištu.

Razrednici će prozvati učenike i uvesti svaki razredni odjel usvoju učionicu.


PRIJEVOZ UČENIKA

  • Autobusi će prometovati po ustaljenom voznom redu s ustaljenih autobusnih stajališta u polasku iz mjesta stanovanja učenika.
  • 5. rujna 2022. – 1. školski dan :

Jutarnji turnus :

- dolazak po ustaljenom rasporedu

- odlazak u 10:35 matična škola; 10:40 PŠ Kutinska Slatina; 10:45 PŠ Stupovača

 

Poslijepodnevni turnus matična škola :  

- dolazak Ulica Stjepana Radića u 12:15 sati; Vinogradska ulica u 12:15 sat

- odlazak u 14:15 sati.                       


PRODUŽENI BORAVAK

  • Prema raspoloživom broju mjesta i suglasnosti osnivača škole Grad Kutina u odgojno-obrazovnoj skupini program Produženog boravka pohađat će prijavljeni učenici 1. i 2. razreda – 1 skupina.
  • Produženi boravak počinje s radom u ponedjeljak, 12. rujna 2022. u prijepodnevnom  

             turnusu (7:30 – 13:30 sati).

  • Roditelji kod dolaska djeteta trebaju potpisati ugovor koji će biti pripremljen kod učiteljice

ŠKOLSKA KUHINJA

  • Prehrana u školskoj kuhinji počinje u ponedjeljak, 12. rujna 2022. – sve vrste obroka( mliječni obrok, ručak/topli obrok, užina )
  • Učenici se za prehranu u rujnu – trebaju odmah prijaviti ( do 6. 9. 2022.) – kako bi škola stigla naručiti potrebnu količinu namirnica.
  • Cijena obroka još uvijek  nije donesena na nivou osnivača škole Grad Kutina – te očekujemo službenu odluku.
  • Učenici će od razrednika dobiti UGOVORE za prehranu u školskoj kuhinji.

    Projekt osiguranja prehrane učenicima u riziku od siromaštva – financiran od FEAD-a Europskog socijalnog fonda provodit će i ove školske godine. Jedinična cijena sufinanciranog obroka iznosi 5,47 kn.

Kriteriji po kojima dijete ostvaruje pravo na sufinancirani školski obrok određeni su Projektom kojega je nositelj FEAD – Europski socijalni fond.  

Prihvatljivi kriteriji i dokazni dokumenti u okviru ovog Projekta su:

1.OBVEZAN KRITERIJ: Prijavitelj je obvezan koristiti ovaj kriterij prilikom odabira najpotrebitije djece koja žive u siromaštvu ili su u riziku od siromaštva za sudjelovanje u projektu.

OBVEZAN KRITERIJ

Djeca iz obitelji koje su korisnice prava na doplatak za djecu

DOKAZNI DOKUMENTI

Važeće rješenje HZMO-a o priznavanju prava na doplatak za djecu ili važeće rješenje o priznavanju prava na doplatak za djecu izdano od strane nadležne inozemne institucije i pisana izjava korisnika doplatka da ukupni dohodak ostvaren u prethodnoj kalendarskoj godini po članu kućanstva mjesečno ne prelazi 70 % proračunske osnovice, odnosno ne prelazi iznos od 2.328,20 kuna ili potvrda HZMO-a o isplaćenom doplatku za djecu ili uvjerenje HZMO-a o priznatom pravu na doplatak za djecu ili potvrda o visini dohotka i primitka Porezne uprave iz koje je vidljiva isplata dječjeg doplatka.

 

2.DODATNI KRITERIJI:

Prijavitelj nije obvezan koristiti dodatne kriterije prilikom odabira najpotrebitije djece koja žive u siromaštvu ili su u riziku od siromaštva, za sudjelovanje u projektu. Ako prijavitelj odluči koristiti dodatne kriterije, može odabrati jedan, dva ili sva tri dodatna kriterija.

Na temelju dodatnih kriterija, u projekt se može uključiti najviše 10 % od ukupnog broja djece prijavljene za sudjelovanje u projektu po pojedinoj obaveznoj partnerskoj organizaciji(javnoj osnovnoj školi), koristeći pritom jedan, dva ili sva tri navedena dodatna kriterija.

 

DODATNI KRITERIJI

1. Djeca iz višečlane obitelji (obitelj s troje i više djece) - u obzir se uzimaju sva djeca koja žive u zajedničkom kućanstvu, što uključuje djecu rane i predškolske dobi, kao i polaznike osnovnog, srednjoškolskog te visokog obrazovanja.

DOKAZNI DOKUMENTI: Izjava o članovima zajedničkog kućanstva i rodni listovi djece ili potvrde o školovanju.

2. Djeca iz jednoroditeljskih obitelji

DOKAZNI DOKUMENTI: Rodni list djeteta ili izvadak iz matice rođenih i važeća odluka suda o roditeljskoj skrbi ili smrtni list roditelja ili izvadak iz matice umrlih.

3. Djeca iz obitelji u riziku od siromaštva, koja se po osobnoj procjeni djelatnika škole ili centra za socijalnu skrb, nalaze u nepovoljnim osobnim, socijalnim i materijalnim okolnostima, a razlog nije činjenica da su iz višečlane ili jednoroditeljske obitelji.

DOKAZNI DOKUMENTI: Mišljenje/Izjava školskog pedagoga, učitelja, ravnatelja škole, socijalnog radnika ili druge stručne osobe upućene u nepovoljne životne prilike učenika.


  • Za sve učenike koji ostvaruju pravo na besplatni obrok po jednom ili više navedenih kriterija - roditelji trebaju ukoliko to nisu učinili tijekom mjeseca lipnja ili je došlo do promjene, razrednicima dostaviti gore navedene dokazne dokumente tijekom 1. tjedna nastave.

Za sve dodatne upite i informacije obratite se na broj tel. 044 660-103 i 098 180 64 07 (ravnateljica)  ili putem e-maila skola@os-mate-lovraka-kt.skole.hr .

smiley 

 

Osnovna škola Mate Lovraka Kutina