2021-08-16 00:07:03

Odluka o sufinanciranju nabave drugog obrazovnog materijala za učenike osnovnih škola s područja Općine Medulin za školsku 2021./2022. godinu

 Poštovani,

ovim vas putem obavještavamo o donesenom Zaključku Načelnika Općine Medulin KLASA: 602-01/21-01/0007, URBROJ: 2168/02-01/04-21-1 od dana 12. 08. 2021. godine o sufinanciranju nabave drugog obrazovnog materijala za učenike osnovnih škola s područja Općine Medulin za školsku 2021./2022. godinu prema kojem se utvrđuju uvjeti, kriteriji, visina novčane pomoći te način ostvarivanja prava iste.

Roditeljima i učenicima osnovnih i srednjih škola koji imaju prebivalište na području općine Medulin, Općina Medulin za predstojeću školsku 2021./2022. godinu osigurati će:

 1. sufinanciranje troška kupnje radnih bilježnica i školskog pribora, u iznosu od 600,00 kn za sve učenike 1. razreda osnovne škole s prebivalištem na području općine Medulin, a koji to ili slično pravo nisu osigurali temeljem drugih osnova,

2. sufinanciranje troška kupnje radnih bilježnica i školskog pribora, u iznosu od 350,00 kn za sve učenike od 2. do 8. razreda osnovne škole s prebivalištem na području općine Medulin, a koji to ili slično pravo nisu osigurali temeljem drugih osnova.

3. sufinanciranje troška kupnje radnih bilježnica i školskog pribora, u iznosu od 350,00 kn za sve učenike svih razreda srednje škole s prebivalištem na području općine Medulin, a koji to ili slično pravo nisu osigurali temeljem drugih osnova.

Sufinanciranje prilikom kupnje radnih bilježnica i školskog pribora za učenike svih razreda osnovne i srednje škole, moći će se ostvariti / iskoristiti kod trgovačkog društva Aurea d.o.o., na adresi Dobrilina 7, Pula, trgovačkog društva Nove Istarske knjižare d.o.o., na adresi Giardini 9, Pula ili trgovačkog društva Istarske knjižare d.o.o. Laginjina 7, Pula uz dostavu obostrane preslike osobne iskaznice jednog od roditelja, te potvrde o prebivalištu djeteta (izdane od MUP-a) ili preslike osobne iskaznice djeteta, te u slučaju da dijete pohađa jednu od osnovnih ili srednjih škola na području Grada Pule, potvrde o upisu izdane od škole u koju je dijete upisano.

U slučaju kupnje školskog pribora kod trgovačkog društva Aurea d.o.o. Pula / Nove Istarske knjižare d.o.o. Pula / Istarske knjižare d.o.o. Pula, nije potrebno traženu dokumentaciju dostavljati i u Općinu Medulin radi ostvarivanja prava na sufinanciranje.

Iznimno, korisnici koji ostvaruju prava navedena u stavku 1. ovog članka, a koji su, do stupanja na snagu ovog Zaključka, kupili potrebne radne bilježnice i školski pribor mogu ostvariti pravo na refundiranje troška od strane Općine Medulin. Uvjet za ostvarivanje prava na refundiranje troška je dostava sljedeće dokumentacije u Općinu Medulin: računa kojim se potvrđuje kupovina potrebnih radnih bilježnica ili školskog pribora, obostrana preslika osobne iskaznice jednog od roditelja, dostava kontakt podataka roditelja (br. telefona i e-mail adresa) potvrda o prebivalištu za dijete ili preslika osobnog dokumenta djeteta, s vidljivom adresom prebivališta te broj bankovnog računa u IBAN konstrukciji, na koji će se izvršiti refundiranje sredstava.

Potvrdu o statusu učenika OŠ dr. Mate Demarina, Škola će poslati direktno nadležnim službama Općine Medulin za sve učenike koji imaju prebivalište na području iste općine, te nije potrebno pojedinačno ishodovati navedenu potvrdu u Školi.

U nastavku vam prilažemo internetsku poveznicu gdje se mogu pronaći dodatne informacije o ostvarivanju navedenih prava.

http://medulin.hr/obavijest-sufinanciranju-nabavke-radnih-biljeznica-skolskog-pribora-pedagosku-godinu-2021-2022/


 


Osnovna škola Dr. Mate Demarina Medulin