ŠKOLSKA GODINA 2023./24.

Dan izuma

 Učenici u produženih boravaka istraživali su i prikupljali podatke o izumiteljima i njihovim izumima. Najmlađi učenici crtali su svoje izume.

 

Surađivali smo, lijepo se družili i naučili nešto novo i zanimljivo. Svojim radom obilježili smo 9.11. Dan izuma.

                                               učiteljica Gordana Lavrenčak

 

ŠKOLSKA GODINA 2022./23.

Čišćenje okoliša

 Stiglo nam je proljeće i lijepo vrijeme. Volimo boraviti i igrati se na školskom dvorištu. U petak 24.3. odlučili smo očistiti školsko igralište, da bude ugodnije za igru. Bili smo vrijedni i ubrzo sakupili smeće.

 

Molimo sve učenike da koriste koševe za smeće i brinu o urednosti okoliša škole da i dalje ostane lijepo i čisto.

                                              2.b i učiteljice

 

Dan čaja u produženom boravku

 

U četvrtak 26. siječnja 2023. godine obilježili smo Dan čaja u kojem su sudjelovali svi učenici koji pohađaju program produženog boravka. Učenici su šetnjom kroz učionice mogli vidjeti i pročitati plakate vezane uz čaj. Naučili su kako je nastao čaj, koji je njegov sastav, koje sve vrste čajeva postoje te su mogli čuti i koju mudru izreku o čaju. Sve navedeno dodatno je zasladilo zajedničko druženje uz kušanje tople šalice različitih vrsta čajeva i uživanje u ukusnim čajnim kolutićima.

 

Ako vam je hladno, čaj će vas ugrijati. Ako je vruće, čaj će vas rashladiti. Ako ste depresivni, čaj će vas razveseliti. Ako ste uzbuđeni, čaj će vas smiriti… Gladstone, 1865. god.

                                           učiteljica Jasminka Bajić

 

Plesnjak u boravku

U petak 28. listopada obilježili smo projekt „Plesnjak u boravku“ u kojem su sudjelovali učenici od 1. do 3. razreda s učiteljicama produženog boravka. Učenici su istinski uživali u plesu uz njima najdraže „Just dance“ koreografije koje su pratili na ekranu u holu naše škole. Ples ima mnoge prednosti, ali najvažnija je ta da nas čini sretnima i nasmijanima, a tako je bilo i našim učenicima. Kako fotografije govore više od riječi, možete pogledati koliku je radost ples donio našim učenicima.

                                                           Učiteljica Martina Kunkić

 

Dan jabuka

 Dan jabuka (20.10.) obilježili smo pripremom štrudle od jabuka.
Vrijedne ručice učenika 2.b, pod budnim vodstvom učiteljice produženog boravka, pripremile su ukusnu popodnevnu užinu.
Učenici su se zabavili, nešto naučili i uživali u ukusnoj štrudli od jabuka.

 

                                             Učiteljica Gordana Lavrenčak

  

 

ŠKOLSKA GODINA 2021./22.

  U srijedu 01.06.2022. u produženom boravku, u organiziranom vremenu, učiteljice 1.a i 1.b organizirale su svojim učenicima nekoliko štafetnih igara u kojima su se oni natjecali. Kroz različite igre trčanja učenici su pokazali spretnost i brzinu. Bolju snalažljivost i spretnost pokazao je 1.a i čestitamo im na tome.

 

Svi su se dobro zabavili igrajući i bodreći jedni druge.

Učiteljice Nataša i Gordana

 

ŠKOLSKA GODINA 2017./18.

U zadnjem tjednu mjeseca rujna povećanu pažnju posvetili smo sportskim aktivnostima. Posebno 28. rujna kada smo uz igru graničara obilježili Europski tjedan sporta. Igrali su 2.a protiv 2.b te 3ac protiv 3bc. Bilo je zabavno i sportski!

učiteljice i učitelj produženog boravka

   

 

ŠKOLSKA GODINA 2016./17.

Sa zadovoljstvom možemo reći da je naša prva knjiga iz Projekta razredne knjige o godišnjim dobima dovršena.
Uz pomoć roditelja izradili smo knjigu Jesen. U pripremanju knjige zabavili smo se, učili i proširili svoja znanja o jeseni.
Ove fotografije samo su njen mali dio.

Učiteljica u PB-u 2.a i 2.c Gordana Lavrenčak

  

  

 

ŠKOLSKA GODINA 2015./16.

Potreba za produženim boravkom javlja se zbog suvremenog načina života, potrebe za organiziranu skrb za dijete tijekom cijelog dana.
Taj odgojno-obrazovni proces nije obavezan. On se odvija nakon redovite prijepodnevne nastave.

Produženi boravak je organiziran od 12 do 17 sati.
Može se organizirati na tri načina ovisno o broju učenika ili mogućnostima škole:
1) Homogena skupina (učenici istog razreda npr. 1.a)
2) Heterogena skupina (učenici paralelnih razreda npr. 1.a i 1.b)
3) Heterogena skupina (učenici razlicitih razreda npr. 1.a i 2.a)

U produženom boravku se osim učenja i pisanja zadaće nastoje zadovoljiti i djetetove potrebe za kretanjem, stjecanjem zdravih životnih navika (razvoj duše i tijela). Druženjem se uče socijalizirati, dobro komunicirati kroz radionice o ponašanju, gradanskom odgoju i životnim dužnostima.

Razvijamo i jezičnu komunikaciju: govorenje, slušanje, razgovor, pričanje, prepričavanje…

Učimo osnove logičkog zaključivanja, rješavanje problema, razvoj radnih vještina- izradom raznih igara i praktičnih predmeta.

Razvijamo kulturno umjetnički izričaj kroz slikanje, crtanje, grafiku, slušanje priča, pjevanje, recitiranje, dramatizacije, gledanje dječjeg filma ili crtića.

Igramo se, bavimo športskim aktivnostima i rekreacijom kao oblicima kvalitetnog provodenja slobodnog vremena.

1) Ručak, odmor
2) Organizirano vrijeme (druženje, igra, rekreacija…)
3) Pisanje zadaće i učenje
4) Užina i odmor
5) Pisanje zadaće i učenje
6) Organizirano vrijeme (slikanje, čitanje, pričanje, radionice, projekti, slušanje glazbe, gledanje filma…)


Učenici upisani u PB ostaju obavezno do 16 sati.

Korišten tekst sa stranica AZZO o produženom boravku i prilagoden načinu rada u OŠ Marina Držića.

Sadržaj uredila i napisala učiteljica Gordana Lavrenčak

 

 

Povratak na početnu stranicu