2009-05-08 00:00:00

Škola u prirodi učenika četvrtih razreda šk. god. 2008./2009.

Petodnevni boravak učenika 4,a, 4.b i 4.c razreda OŠ « Mejaši « na Bjelolasici od 11. svibnja do 16. svibnja 2009. godine.

 ŠKOLA U PRIRODI NA BJELOLASICI OD 11.05.2009 DO 16.05.2009. GODINE     Petodnevni boravak učenika 4,a, 4.b i 4.c razreda OŠ « Mejaši «   PRIRODA I DRUŠTVO                             6 SATI   Ponavljanje - izvorna stvarnost   GORSKI KRAJEVI   - izgled - gospodarstvo   ZADACI: Kroz prozor autobusa uočiti reljefne oblike gorskog kraja. Pratiti tijek puta i imenovati naselja ,gore,vode. Uočiti vezu između prirodno- zemljopisnih obilježja i gospodarskih mogućnosti gorskih krajeva. Osvješćivati važnosti očuvanja prirodnih ljepota. Poticati razvitak sposobnosti motrenja, uočavanja, uspoređivanja i zaključivanja.   BILJNI I ŽIVOTINJSKI SVIJET   - šuma - travnjak   ZADACI:  Opisati životne uvijete u šumi i travnjaku . Imenovati biljke i životinje, primjena stečenog znanja u praksi. Naučiti pravilno presovati biljke. Poticati razvitak sposobnosti motrenja, uočavanja, uspoređivanja, opisivanja i zaključivanja. Razvijati ekološku osviještenost učenika, potrebu zaštite prirode.   ZAGREB - GLAVNI GRAD   ZADACI: Imenovati i prepoznati zagrebačke znamenitosti. Razvijati sposobnost snalaženja na planu. Izgrađivati pravilan odnos prema kulturnoj baštini.   HRVATSKIJEZIK                                 4 SATA   Obrada pjesme Velebit Obrada teksta Prošćansko jezero Pisanje razglednice Govorna vježba  - opisivanje   ZADACI:  Pravilno pisati adresu na razglednici. Razvijati kulturu pisanog izražaja,pravopisna pravila, preglednost urednost u pisanju. Razvijati sposobnost komuniciranja s književnim tekstom. Razvijati sposobnost govorenja, slušanja, ljubav prema prirodi i njezinim bogatstvima. Osviješćivati važnost očuvanja prirodnih ljepota. Savladati smisleno izražavanje i govorenje. Analitički promatrati motive iz neposredne okoline i utvrditi redosljed promatranja. Razvijati sposobnost izražavanja vlastitih doživljaja. Stilski i pravilno oblikovati rečenicei bogatiti riječnik.   MATEMATIKA                   2 SATA   PONAVLJANJE: Zadaci zadani riječima Pisano zbrajanje i oduzimanje Pisano množenje i dijeljenje Jedinice za mjerenje duljine ZADACI: Razvijati matematičko mišljenje i zaključivanje. Razvijati potrebu za samostalnim radom, brzom i točnom računanju. Pprirnjeniti stečena znanja zbrajanja, oduzimanja, množenja, dijeljenja, računanja jedinicama za mjerenje duljine u svakidašnjem životu.   TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA                              6 SATI   Hodanje na različite načine i različitom brzinom Međurazredna natjecanja Međuškolska natjecanja Igre u prirodi po izboru   ZADACI: Razvijati osjećaj potrebe za kretanjem i formiranje karakternih crta kao što su upornost, ustrajnost i poštivanje pravila igre. Razvijanje higijensko- zdravstvenih navika.   LIKOVNA KULTURA               2 SATA   Rad u likovnoj radionici   ZADACI: Utjecati na razvoj perceptivnih sposobnosti, razvoj izražajnih sposobnosti likovnim sredstvima. Razvijati estetske i radne sposobnosti. Poticati kreativnost, originalnost i strpljivost u radu. Njegovati u učeniku smisao i želju za stvaralačkom aktivnosti u području likovne kulture.   SAT RAZREDNIKA         4 SATA   POSJETNA NASTAVA gradovi: Zagreb, Ogulin muzeji u Zagrebu i Ogulinu Kutarevo utočište za mlade medvjede ZOO Maksimir u Zagrebu ZADACI:   Razvijati osjećaj ljubavi i poštivanja prema vrijednostima vlastite kulture. Stvaranje i održavanje radosnog ozračja u skupini. Razvijati ekološku svijest učenika i potrebu za novin znanjima. Poticati pravilno ponašanje na javnim mjestima. Učiteljice:   Katica Smajo Ljubica Rubić Marija Petričević  

Osnovna škola "Mejaši" Split