2018-09-04 14:12:47

4. rujna 2018.-OBAVIJEST O PREDAJI ZAHTJEVA ZA (SU)FINANCIRANJE NABAVE ŠKOLSKIH UDŽBENIKA, RADNIH BILJEŽNICA I PRIPADAJUĆIH DOPUNSKIH NASTAVNIH POMAGALA

Zaključkom Gradonačelnika Grada Splita o (su)financiranju troškova nabave udžbenika, radnih bilježnica i pripadajućih dopunskih nastavnih pomagala za učenike osnovnih škola čiji je osnivač Grad Split za školsku 2018./2019. godinu navedeno je da će Osnovne škole Grada Splita, od 27. 08. 2018. godine, zaprimati zahtjeve roditelja i vršiti isplatu sredstava roditeljima, temeljem zaprimljenih zahtjeva uz koje su roditelji dužni priložiti i račune za kupljene udžbenike, radne bilježnice i/ili pripadajuća dopunska nastavna pomagala, te da se sve isplate prema roditeljima trebaju završiti do 30. 09. 2018. godine.

Službi za društvene djelatnosti obratili su se dobavljači s informacijom da će zbog kašnjenja u tisku i isporuci udžbenika od strane nakladnika, time i planirana isporuka udžbenika, samim time i izdavanje računa, biti čak i nakon početka nastave u školskoj 2018./19. godini.

Zbog navedenog, Zahtjevi roditelja će se zaprimati, te nakon toga isplata vršiti tijekom cijelog mjeseca rujna 2018. godine.

Od 3. rujna do 7. rujna 2018. u školskoj knjižnici od 9,00 do 12,00 sati.

Od 10. rujna do 28. rujna u računovodstvu škole svakim danom ujutro od 9,00 do 11,00 sati, a utorkom poslijepodne od 15,00 do 17,00 sati.

 

 


Osnovna škola Mertojak Split