2009-01-17 00:00:00 Stručno usavršavanje učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja Na stranicama Agencije za odgoj i obrazovanje (http://www.azoo.hr/kategorija/katalozi/6) objavljen je
Temeljni cilj organiziranog stručnog usavršavanja jest iskoristiti i podići na najvišu moguću razinu sve unutarnje potencijale odgojno-obrazovnih radnika s krajnjim ciljem poboljšanja obrazovnih rezultata učenika. Za dosezanje temeljnog cilja treba raditi na jačanju temeljnih kompetencija odgojitelja,učitelja, nastavnika, stručnih suradnika i tavnatelja u područjima:
· stručno-predmetno područje: znanja određenog područja · pedagoško-didaktičko-metodičko područje: znanja i vještine posredovanja znanstvenih spoznaja u nastavi određenog predmeta · psihološko područje: osobine ličnosti učitelja/nastavnika · organizacijsko područje · komunikacijsko/refleksivno područje: sastavni dio svih nabrojenih područja kompetencija jer je komunikacija neminovna u odgojno-obrazovnom procesu dok se refleksija odnosi na sveobuhvatno osvještavanje vlastitih postupaka i djelovanja
Organizacija stručnih skupova uključuje seminare, simpozije, različita predavanja, radionice, rasprave, supervizijske grupe, web-portale i forume, a načini rada variraju od rada u malim skupinama, interdisciplinarnog povezivanja sadržaja, modularnog stručnog usavršavanja, projekata, kreiranja zajednica učenja na razini škole, organiziranja videokonferencija, iskustvenog učenja, aktivnog sudjelovanja i samostalnog rada u skladu s novim tehnologijama.
|
Osnovna škola Metel Ožegović Radovan |