
8.a gostovao na Radio Šibeniku
U ponedjeljak, 12. veljače učenici 8.a razreda su proveli atipičan blok sat Hrvatskog jezika. Naime, uoči Svjetskog dana radija su posjetili Radio Šibenik u pratnji svoje razrednice Ivane Krnić.
Ugostili su nas voditelji Sanja Raičković i Marko Slamić čija je opuštenost i srdačnost omogućila da uživamo od prvog do posljednjeg trenutka.
Na samom početku su nas predstavili slušateljima uživo u Jutarnjem programu te nam pokazali svoje prostorije objašnjavajući kako sve zapravo funkcionira. Potom su pričali o radiju kao mediju, o povijesti radija te o raznim radijskim anegdotama.
Učenici su za voditelje pripremili pitanja koja se tiču njihova posla, glazbenih žanrova i sl., a sve navedeno je bilo u programu uživo što je svemu dalo zanimljiviju notu.
Učenici su se okušali i u čitanju vremenske prognoze, prometnog izvješća i sportskih vijesti te se otkrilo da se u nekima od njih kriju izvrsni govornici i simpatični improvizatori.
Na kraju su učenici izabrali pjesmu uz koju smo se pozdravili i izrazili obostranu želju za nekim skorim sljedećim radijskim druženjem.
Ivana Krnić, prof.
2.jpg
(46.94 KB)
3.jpg
(71.37 KB)
4.jpg
(69.49 KB)
5.jpg
(43.37 KB)
6.jpg
(45.42 KB)
7.jpg
(73.33 KB) 
Linkovi na
virtualne učionice
(šk.god. 2024/2025)
(Klikni na svoj razred)
| 5.a | 5.b |
| 6.a | 6.b |
| 7.a | 7.b |
| 8.a | 8.b |
(potrebna prethodna aktivacija)
Aktivacija korisničkog računa u Office 365 (registracija)
1. Nakon klika na gornji link (Aktivacija) kliknite na plavi kvadratić "Prijava"
2. Potom kliknite na zeleni kvadratić "AAI@EduHr"
3. Prijavite se svojim CarNet AAI@Edu identitetom (e-mail adresa skole.hr i lozinka)
4. Nakon prijave kliknite na "Pošta i usluge u oblaku" i aktivirajte Microsoft 365
Linkovi na obrazovne portale s video sadržajima:
| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |