« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
I ove godine, veljača nam je donijela mnoštvo veselih i zabavnih aktivnosti. Od 6. do 13. veljače obilježavali smo Maškare kroz niz aktivnosti gdje smo se upoznali s pokladnim običajima našega kraja, ostalih krajeva naše Domovine, a i svijeta. Saznali smo mnoštvo zanimljivosti kroz razne književne tekstove te pomoću Interneta. Na satima likovne kulture crtali smo i izrađivali maske. Zabava pod maskama bila je 9. veljače kada smo ujedno i proslavili 100. dan škole. Učenici su se dosjetili da nam razredna tema za maškare budu Meksikanci (imali smo i jednog luckastog „meksičkog“ policajca) jer su se jako željeli kostimirati za Meksički ples koji su naučili pod glazbenim.
100. dan škole, 9. veljače, započeo je igrom Memori 100. Učenici su spajali riječi i brojeve koje u sebi imaju riječ sto. Uslijedila je izrada slavljeničkih naočala sa brojkom 100, te rješavanje matematičkih zadataka Slavljenička torta (Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 10) te crtanje 10 dužina po 10 cm. Nakon čašćenja s krofnicama i bombonima, u trećem razredu smo ponavljali gradivo za nadolazeći ispit iz prirode sa 100 pojmova iz cjeline Moje tijelo i zdravlje. Učenici 1.razreda zabavili su se uz igru nabrajanje Po 100 u prirodi … Čitali smo 100 činjenica o vozilima i kretanju, te proučavali prometne znakove. Uslijedio je razgibanac 10 vježbi po 10 ponavljanja, te natjecanje 100 sekundi sa 100 srca. Prebrojavali su po 100 bockalica, lego kockica i čepova od kojih su složili naziv 100. dan škole. Na samome kraju uslijedila je evaulacija dana, dodjela diploma, fotografiranje i ples.
Od 12. do 14. veljače razgovarali smo i o Valentinovu. Naučili su nešto više o sv. Valentinu i legendama koje se uz njega vežu. Čitali smo tekstove o ljubavi, crtali zaljubljene mačke, rješavali zadatke povezivanja riječi, velentinovski sudoku i križaljku te pisali pjesme i čestitke. Jedna od aktivnosti je bila mreža zajedništva gdje su si učenici govorili lijepe riječi tako što su slali jedan drugome crvenu vune, od koje su kasnije izrađivali srce za čestitku. Iako je veljača tako kratka, donijela nam je puno radosti i veselja u važnim danima koje smo obilježili.
Učiteljica Manuela s učenicima 1., 3. i 4. razreda