preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Matija Gubec" Magadenovac

Login

eLektire
eLektire
Upisi u srednje škole 2019./2020.
Odluka o upisu učeni...
PRAVILNIK O ELEMENTI...
Čitanje - put učenja

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Razredne web stranice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 1. 2010.

Ukupno: 771296
Erasmus+ 2023.

Erasmus+ 2022.

Erasmus+ 2020.

Erasmus+ 2019.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica o ljutnji – Etwinning projekt
Autor: Kristina Popović, Nikolina Čiš, 7. 5. 2024.

Učenici kombiniranog razrednog odjela trećeg i četverog razreda u Područnoj školi Marijanci imali su priliku sudjelovati u radionici o ljutnji. Cilj radionice bio je pobliže se upoznati s osjećajem ljutnje kod sebe i kod drugih, naučiti prepoznati i nositi se s ljutnjom, svojom i tuđom, naučiti više o osjećaju ljutnje i mogućnostima nošenja s ljutnjom, osvijestiti utjecaj ljutnje na nas i na druge. Za početak su učenici navodili što njih najčešće u životu ljuti. Učenici su saznali kako smo svi različiti po tome koliko se često ljutimo te su na skali ljutnje mogli odrediti koliko se oni često ljute. Isto tako, učenici su na tijelu čovjeka obojili gdje najviše u tijelu osjete ljutnju te da odaberu boju koja ih podsjeća na ljutnju.


Zatim je s učenicima započeta rasprava o tome što smatraju koliko su se naučili nositi s ljutnjom te je li nam ljutnja korisna u životu. Učenici su saznali da je ljutnja korisna, no da je potrebno pronaći način kako ljutnju izraziti, a da ne povrijedimo sebe ili druge osobe u okolini. Učenici su sami uočili, razlikovali te napisali kakva je to dobra ljutnja, a kakva loša. Zajednički je zaključeno da nam dobra ljutnja omogućava postavljanje vlastitih granica, samoobranu, reagiranje na nepravdu, odbijanje nerealnih zahtjeva, dok nam neadekvatan način nošenja s ljutnjom dovodi do toga da postanemo nasilni prema drugima, povrijedimo druge, a onda i sebe te nam sužava širu sliku neke situacije. Na posljetku učenici su sudjelovali u aktivnosti koja je uključivala Super JA kartice. Svaki učenik dobio je dvije kartice sa herojem koji ima određene supermoći, jedan učenika izvlači karticu ljutilicu, učenici u razredu javljaju se koji bi im superheroj mogao pomoći u navedenoj situaciji koja izaziva u nama ljutnju te objasniti svoj odgovor. Učenik koji se javi odabire SOS karticu koja bi mu mogla pomoći u navedenoj situaciji.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju